humlemos Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hver gang jeg skal på internett med IE, kommer en side opp: thesafetytool.com. Det kommer også opp et popupvindu der det står at PC'en min skal "infisert" av et virus kalt W32.Myzor.FK@yf. Først prøvde jeg å laste ned et av programmene som ble reklamert for på denne siden, men da ble alt bare ti gang verre med pop-ups i øst og vest!! Fikk dette fjernet med AVG-antispyware (som virker helt supert!). Likevel - den *"!#¤ sida er fortsatt der hver gang jeg skal på nett. Er det noen som har opplevd det samme? Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du har fått PCen infisert av en trojaner. Du finner lange oppskrifter på hvordan du fjerner akkurat denne ved å google på W32.Myzor.FK@yf. Du kommer til å klare det tilslutt. Alternativt, og mye lettere: Bruk systemgjenoppretting (jeg antar du har XP - også mulig i WinME) og gjenopprett til dagen før du fikk infisert PCen. Vips! Så er alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå