Gå til innhold

Spel til Xbox 360 med god multiplayerdel

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg er på utkikk etter spel med god multiplayer, sjanger er for så vidt uviktig, men gjerne eit skytespel, fotball er nok uaktuelt. Har sikta meg inn på PGR pluss eit til. GoW er jo sjølvsagt aktuelt, men korleis er MP-delen her?

Prey fekk god omtale på Gamer.no, også MP-delen trakk opp, er det eit godt valg?

Har lyst på THP8, men det er uaktuelt å kjøpe eit spel som hakker.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GoW er laget av epic, kjent for unreal spillene og er MP rettet. Er ufattelig morsomt når man får laget til å jobbe sammen, prate og det som er. Når det ikke skjer så..tja...er det møkk på boks. Derimot er det mange norske her du kan spille med så det burde ikke bli ett problem :)

Lenke til kommentar

Halo 2. Lett å bli hektet, vanskelig å mestre. :thumbup:

EDIT; Best over system link (med en mil), nest best på live, men split screen er jo fanden meg best på Halo 2 det også. Både Co-op og multiplayer funker på split screen der. (Helst minst 3 spillere på split screen med multiplayer da).

System link anbefales alle vennegjenger. :thumbup:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

GoW er vel det multiplayerspillet jeg har hatt det mest moro med siden jeg spilte CS for drøye fem år siden. Spesielt hvis du liker onlinespill der du faktisk må jobbe sammen og kommunisere med lagkameratene dine :)

Edit: Ser nå at du ikke ville ha online mulitplayer. Så da har jeg ingen forslag til deg.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...