chny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En stor brutal kniv, men ikke vær redd den er ufarlig i mine hender. Saken var at jeg kjeda meg fant denne gamle "rambo" kniven og tok et bilde. Jeg synes der og da kniven var for kjedlig og jeg prøvde å tegne på blod. Og siden det er første gang jeg gjør det vil jeg ha tilbakemeldinger hva jeg kan gjøre bedre eller værre. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tar ikke helt koblingen, visuelt, mellom kniv og bok. "The pen is mightier than the sword" - sort of? Lenke til kommentar
chny Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Det morsomme med å være kunstner er å se hva folk klarer å tolke ut av det en gjør. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er vel enig med Aetius, bildet beskriver ikke seg selv så godt. På en annen side er det jo moro når det er rom for tolkning. Pent plassert fokus, selv om den ytterste spissen på eggen ikke er helt i fokus, etter det jeg kan se med trøtte øyne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fargene er litt kjedelige, og jeg tror litt støy kunne gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå