MRN Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En DVD-film, Mission Impossible III, sitter i DVD-ROMen min på PCen. Windows ser den ikke, og kan eller ikke ejecte den. Jeg kan trykke meg grønn på Eject-knappen på selve DVD-ROMen, men ingenting skjer. Det står faktisk på DVD-coveret at "This DVD is copy-protected!". Hvordan få ut DVD-platen? Takk for link til svar og jeg beklager ev. feilposting. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Enhver spiller har et lite hull ved siden av eject-knappen, som løser ut skuffen. Ta en liten binders, rett den ut og stikk den inn til skuffen løses ut, ca 2-3 cm. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sjekk fronten på spilleren din, det skal være et lite hull der. Stikk en gjenstand inn i dette hullet, så kommer nok DVD'en din ut igjen skal du se Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 eller skru opp pc'n, koble fra dvd-rommet og bare la det få strøm, slå på pc'n.. se om eject knappen funker da Hvis hverken det, eller det lille hullet foran funker må du nok demontere hele greia, og tvinge ut dvd'n Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Selv om det står at dvd'en er copy-protected skal det ikke være noe problem og spille den på pc. Har opplevd att det har vært problemer med helt nye dvdfilmer på min Nec 4171 brenner da den ikke fant platen ved avspilling. La inn nyeste firmware til brenneren og det løste saken. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Så ikke det hullet før en stund etter jeg skrev innlegget Jeg har ikke restarta PCen og har heller ikke hatt bruk for DVDrommen heller. Jeg antar at BIOS/Windows finner ut at døra er åpen/lukka på neste restart, så dette ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå