Gå til innhold

Har du prøvd PS3? Hva synes du?

snake_kris

Anbefalte innlegg

Hvis jeg "misforsto" deg rett har du Xbox 360.

Har ikke peiling på Xbox 360spill. Rører dem ikke på grunn av prinsipper jeg ikke vil kommentere her.

7404194[/snapback]

Jeg har xbox 360 ja, men i forhold til deg så har jeg prøvd begge.

Vet nok hva de prinsippene er. Det kalles fanboyisme.

@Mala, syns Gears Of War ser mye bedre ut grafisk enn RFoM.

Bumpmappingen gjør stoooor forskjell i tillegg til de høyoppløselige teksturene.

RFoM mangler bumpmapping og har ganske lavoppløslige teksturer.

7411731[/snapback]

Jeg har prøvd Xbox 360 litt for å "sjekke ut konkurenten" og har ikke blitt imponert. "Prinsippene" mine med Xbox og Xbox 360 er at jeg synes Bill Gates kunne holdt seg til PC'er. Jeg kommer til å skaffe meg en PS3 så fort som mulig og kommer til å kjøpe Wii etterhvert den har blitt billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette prinsippet ditt fører til bedre konkurranse og man slipper å ha Sony i ræva heile tia;) Første gang eg hørte at MS skulle begi seg ut i konsollenes verden hadde eg akkurat samme instilling som deg. men så kom boksen, og eg spillte mye hos venner. Og jaggu var det jo solide saker ute å gjikk.

Takker MS & Co eg for reall konkurranse på dette markedet eg ;)

Lenke til kommentar
Dette prinsippet ditt fører til bedre konkurranse og man slipper å ha Sony i ræva heile tia;) Første gang eg hørte at MS skulle begi seg ut i konsollenes verden hadde eg akkurat samme instilling som deg. men så kom boksen, og eg spillte mye hos venner. Og jaggu var det jo solide saker ute å gjikk.

Takker MS & Co eg for reall konkurranse på dette markedet eg ;)

7459219[/snapback]

Jepp, det er sant det.. Om MS gir seg, er det tvilsomt at noen andre våger å prøve seg.. :)

Lenke til kommentar

Er ihvertfall ein ting som er sikkert, noe meir enn 3 aktører er det ikkje plass til i konsollkrigen ihvertfall.

No blei det jo verken MS eller Nintendo slått ihjel i og med at de kom ut relativt likt salgsmessig under forrige generasjon. Og med Nintendo sin satsning med Wii denne omgang kjører jo de sit eget løp, som etter sigende ser ut til å gå bra, ihvertfall de første årene. Kan jo kansje tro at Nintendo regner med mindre levetid for Wii en det Sony og MS gjør for sine konsoller. Dersom det viser seg at intressen for wii på langs sikt går i dass ;)

Skal no uansett bli artig å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...