imfrommanndame Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dere.. Det er en måned siden han spurte. *hint-hint* Lenke til kommentar
l_man Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe:P We knowXD Lenge leve tråden Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Byttet fra MX518 til G5. Angrer ikke, selv om scrolleknappen er litt treg. Begge mus kan anbefales Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Melder meg på alle som anbefaler G5. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
isakm Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 MX500 @ 1000Hz eier ALT Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 OT: Hvordan sette Hz? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 g5 er jo den med ru overflate da! må jo ikke anbefale han 518 og lign når han vil ha en mus med ru overflate! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan du bruker musa spiller stor rolle når du skal velge mus.Hvis du sitter med hånden oppå musa og styrer med armen, så bør du kjøpe mus som f.eks. MX518 eller G5. Hvis du (som meg) sitter med håndleddet på musematta\bordet og styrer med håndleddet elelr fingrene, så bør du kjøpe en Razer\Habu eller noe liknende. De fleste som kjøper en mus er fornøyde hvis det ikke er noe galt med den, hvis ikke så har de kjøpt en feil "type" mus i forhold til den måten de bruker musa på. Jeg anbefaler egentlig at du drar til en fysisk butikk og prøver forskjellinge muser. De fleste butikker har kun Logitech-mus, men da finner du i alle fall ut om du liker elelr ikke liker de. Hvis du ikke gidder, så er det som regel tryggest å kjøpe en mus som ligner mest mulig på den du har fra før i størrelsen\formen, da slipper du å plutselig oppdage at musa føles for stor eller for liten. 7578541[/snapback] Dette er fra en annen tråd med samme topic Personelig så syntes jeg disse dyre stor gamermusene er helt forferdielige, jeg har en billig liten microsoft mus som jeg kjøpte på expert for 150kr (den billigste de hadde der). Syntes den er mye bedere enn de dyre store gamer musene. Samme også med musematter, jeg har en 4 år gammel tøymatte, som er helt flat, fordi jeg har brukt den i 4 år nå, men syntes den er helt helt super. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Selfølgelig Om musen passer hand formen din er det jo en selfølge at man velger den musa! Lenke til kommentar
l_man Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Selfølgelig Om musen passer hand formen din er det jo en selfølge at man velger den musa! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva med Trust sine mus, er de gode? Nærmere bestemt TRUST GM-4200 gamer mouse optical. Jeg ser for meg at den er god, men jeg har egentlig ikke peiling med slikt. Lenke til kommentar
haldsrud Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Anbeflaer MX518. Billig og utrolig bra Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 g5 ruler jeg spilte en hel dag med den, ble ikke i nærheten av svett på hånda Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vent på Razer DeathAdder ; ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kan bare gjenta meg selv som jeg sier i alle tråder; G5-en suger til low-sens-gaming. MX518 er ekstremt bra. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva med Trust sine mus, er de gode? Nærmere bestemt TRUST GM-4200 gamer mouse optical. Jeg ser for meg at den er god, men jeg har egentlig ikke peiling med slikt. 7624605[/snapback] Nei. Trust og Qtec er merker vi holder oss borte fra. Uansett hva det gjelder. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Legger ved en link til test av den nye razer musa, her er den sammenlignet med flere andre gaming muser. razer deathadder Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg vil uten tvil anbefale Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0. Jeg brukte den første sølvfargede i rundt 1 år eller noe sånt, og den ble tatt ut av produksjon ikke så lenge etter jeg kjøpte den, om jeg husker riktig. Scrollhjulet ble ødelagt, men siden den ikke var i produksjon lenger dret jeg i det og fortsatte å bruke den. Når jeg fikk vite at den ble produsert igjen, til og med i svart, måtte jeg bare kjøpe den igjen. Beste musa jeg noensinne har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå