the_fire Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har et par programmer jeg bruker, si Opera, Windows Media Player og et spill. Verken spillet eller Opera har jeg vunnet en volumkontroller til. Men jeg ønsker å styre lyden til disse programmene. Er det noen mulighet for det? Et program som gjør dette, eller et kontrollpanel som man kan stille dette på? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Bumper nå. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har noe av samme problemsettingen selv (kanskje flere som viser interesse for å svare). Si jeg sitter å spiller java spill, noe jeg ofte gjør. Og disse java-spillene har musikk, og jeg i tillegg til dette vil høre på min egen musikk. Det må da gå ann å skru av lyde som kommer fra Opera hvor spillet kjører? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Windows Vista har denne egenskapen tror jeg, men helt sikker er jeg ikke. Det skal i allfall være mye bedre muligheter for å stille inn lydvolum slik man vil. Fra wikipedia sin artikkel om nye features i Vista: It also allows controlling system-wide volume or volume of individual audio devices and even individual applications separately. This feature can be used from the new Volume Control windows or programmatically using the overhauled audio API. Different sounds can be redirected to different audio devices as well. Kanskje man kan få til noe lignende i XP, men jeg vet ikke om noen slike programmer i allfall. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Stemmer at Vista har denne muligheten. Den har en mixer hvor du kan regulere lydnivået for hvert enkelt program. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Bumper igjen Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I Opera kan man skru av lyden ved å trykke F12 og ta av haken ved "Aktiver lyd i nettsider" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) I Opera kan man skru av lyden ved å trykke F12 og ta av haken ved "Aktiver lyd i nettsider" 7443220[/snapback] Tusen takk Akkurat hva jeg så etter. I hverfall hva jeg trenger. Redigert: Dette var vist ikke hva jeg trengte likevel Funker ikke for flash. Endret 6. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Har enda ikke funnet noe Endret 26. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Megabumper denne litt. Hadde Vista over en lengere periode, men av diverse årsaker gikk jeg tilbake til XP. Jeg var veldig avhengig av å kunne styre volumet til flere programmer i Vista, og savner dette i XP. What to do? Det finnes ikke noen programmer som gjør dette? Edit: Googlet litt, og fant følgende: http://www.indievolume.com/ Det er akkurat hva jeg trenger. Men synes programmet var for dyrt. Andre alternativer? Endret 29. mars 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå