- Cre8or - Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøpte akkurat en Cadence 12" i en porta kasse, og lurte på hvilken måte det er best å spille inn elementet på..? Og hvorfor dette skal gjøres.. Fikk beskjed om å spille den inn i noen timer.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fra pioneer norge: http://bilforumet.net/showthread.php?t=140886 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Fra pioneer norge: http://bilforumet.net/showthread.php?t=140886 7397897[/snapback] Flott! Slipper jeg å tenke på det.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har aldri "spilt inn noen sub", er bare å ta det litt rolig i begynnelsen å så øke på etterhvert Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men en må ha temeperaturen i luften, i bakhodet! Er ikke lurt å begynne å spille høyt ute når det er mange minus. Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men en må ha temeperaturen i luften, i bakhodet! Er ikke lurt å begynne å spille høyt ute når det er mange minus. 7422007[/snapback] Må si meg uenig der, min 12" slår bedre når det er minusgrader enn når det er plussgrader... Og av det jeg har erfart så tar den ingen skader av å spilles max selv om det er -12ºC ute.. 1 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Når det blir sikkelig kaldt ute 20 minus etc, vil du høre at høytalerene ikke spiller likens som de har gjort. Lyden har en rar klang. La anlegget kose seg på litt volum i 15 min før du begynner å la det få strekke på seg. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men en må ha temeperaturen i luften, i bakhodet! Er ikke lurt å begynne å spille høyt ute når det er mange minus. 7422007[/snapback] Må si meg uenig der, min 12" slår bedre når det er minusgrader enn når det er plussgrader... Og av det jeg har erfart så tar den ingen skader av å spilles max selv om det er -12ºC ute.. 7425412[/snapback] Hmm... Okay, da! Hvis du sier det! Lenke til kommentar
Alelys Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 d ar no noe å si hvor mye minus d er ute. alt (nesten alt) blir jo stivere jo kalere d er. pioneeren min har tykk gummekant, den blir stivere når d er minus, det er også den du skal spille inn. d som skal spilles inn er bevegelige deler. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er vel i grunn bare å passe på at subben ikke bånner, vrenger, eller blir overopphetet, så skulle det gå bra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg har slettet et innlegg som inneholdt sms-språk. skriv bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når jeg kjøpte meg basskasse fikk jeg beskjed om at det bare var å fyre opp anlegget og ikke være redd for å spille høyt, men at jeg burde vente med å virkelige kjøre subbene hardt ettersom at de faktisk kan ryke før de er ordentlig spilt inn.. Har et par kompiser som satt ned hz og "rævkjørte" et sett med dynabel subber med en gang de fikk de, og der ble magneten ellerno ødelagt.. Lignende hadde skjedd på fort knox i drammen hvor det hadde kommet en fyr inn og kjøpt 2 subber, fått hjelp til å koble opp alt i bilen og presterte å ødelegge begge subbene i det han kjørte fra butikken.. det var det faktisk en av eierne der som fortalte! Så ikke vær redd for å spille høyt, men drøy med å ta helt av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå