Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan Spille Inn Sub?

- Cre8or -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men en må ha temeperaturen i luften, i bakhodet! :)

Er ikke lurt å begynne å spille høyt ute når det er mange minus.

7422007[/snapback]

Må si meg uenig der, min 12" slår bedre når det er minusgrader enn når det er plussgrader... Og av det jeg har erfart så tar den ingen skader av å spilles max selv om det er -12ºC ute..

:thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Men en må ha temeperaturen i luften, i bakhodet! :)

Er ikke lurt å begynne å spille høyt ute når det er mange minus.

7422007[/snapback]

Må si meg uenig der, min 12" slår bedre når det er minusgrader enn når det er plussgrader... Og av det jeg har erfart så tar den ingen skader av å spilles max selv om det er -12ºC ute..

:thumbup:

7425412[/snapback]

Hmm... Okay, da! Hvis du sier det! ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

d ar no noe å si hvor mye minus d er ute. alt (nesten alt) blir jo stivere jo kalere d er. pioneeren min har tykk gummekant, den blir stivere når d er minus, det er også den du skal spille inn. d som skal spilles inn er bevegelige deler.

post-149123-1199462204_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte meg basskasse fikk jeg beskjed om at det bare var å fyre opp anlegget og ikke være redd for å spille høyt, men at jeg burde vente med å virkelige kjøre subbene hardt ettersom at de faktisk kan ryke før de er ordentlig spilt inn.. Har et par kompiser som satt ned hz og "rævkjørte" et sett med dynabel subber med en gang de fikk de, og der ble magneten ellerno ødelagt.. Lignende hadde skjedd på fort knox i drammen hvor det hadde kommet en fyr inn og kjøpt 2 subber, fått hjelp til å koble opp alt i bilen og presterte å ødelegge begge subbene i det han kjørte fra butikken.. det var det faktisk en av eierne der som fortalte! Så ikke vær redd for å spille høyt, men drøy med å ta helt av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...