Überadri Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette var jo gøy! Men sitter fast på level 13 ... Hint? Hva jeg har skjønt hittil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På klokka står det University of Cincinnati. www.uc.edu leder til nettsiden dems. www.html er ikke rett svar. Har det noe å gjøre med hva klokka er? Ikke skriv svarene! Gi hint! Ikke noe gøy å vite svaret. (Og spoiler er en fin bil.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Bruk det du finn av lesbar tekst på biletet. Endret 8. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Dette var jo gøy! Men sitter fast på level 13 ... Hint? Hva jeg har skjønt hittil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På klokka står det University of Cincinnati. www.uc.edu leder til nettsiden dems. www.html er ikke rett svar. Har det noe å gjøre med hva klokka er? Ikke skriv svarene! Gi hint! Ikke noe gøy å vite svaret. (Og spoiler er en fin bil.) 7456398[/snapback] Du er på riktig spor ivertfall.. =) Spoiler til Überadri, på level 13: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klokka har 2 linjer med skrift, se på den andre... Men sitter selv fast på level 28.. Noen som kunne ha hjulpet meg litt? Har lest på det offisielle forumet, men klarer den ikke likevell.. Jeg kan også hjelpe dere på vei, bare send en PM.. =) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://www.freewebs.com/weffriddles-hints-...tions/index.htm Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skjønner ikke lv.l 1 jeg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Synes dette var teit. 7396577[/snapback] jeg skjønte ikke en ting! liker ikke gåter uansett da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sitter fast på 19 Å de hinta de gir på forumet hjelper ikkje en skit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Dette var jo gøy! Men sitter fast på level 13 ... Hint? Hva jeg har skjønt hittil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På klokka står det University of Cincinnati. www.uc.edu leder til nettsiden dems. www.html er ikke rett svar. Har det noe å gjøre med hva klokka er? Ikke skriv svarene! Gi hint! Ikke noe gøy å vite svaret. (Og spoiler er en fin bil.) 7456398[/snapback] Hvis du ikke har klart det enda så skal jeg gi deg et tips.. som kan virke litt uforståelig... "Bruk Google!" :] Edit: Trodde jeg trykte rediger knappen :s Er litt småtrøtt Endret 1. januar 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Lvl 19: Det er morsekode som viser til noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Lvl 19: Det er morsekode som viser til noe. 7621185[/snapback] Nja, måtte ærlig talt skippe den levelen. Fatta ikke hvordan jeg skulle omformulere den nye sia Har no klart 20,21,22 og er foreløpig på 23.. ganske lette Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nesnomis, level 19 er da lett.. =) når du gjør morsekodene til bokstaver, ifølge wikipedia: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor så får du "nowrap.txt", så da får du www.weffriddles.com/nowrap.txt, og da får du ett dokument som du lagrer. visst du åpner det i word, så skjønner du ingenting.. visst du åpner det i notepad(notisblokk) derimot, så får du frem ett svar... det står gjemt mellom A'ene og B'ene osv.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg kom til level 23, men jeg finner ikke ut hva ordet er. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror det er føle eller se, eller kanskje tenke. Jeg har prøvd alle mulig engelske ord jeg kommer på for det. Feel, see, look, sense, think, touch og flere. Er jeg i nærheten av svaret? Kan noen gi meg tips? Nå har jeg sittet altfor lenge oppe med dette... 7405343[/snapback] Du er på rett spor, du bruker bare feil ord Syn på engelsk heter..... ? 7405853[/snapback] Sight! Jeg er stuck på level 3, vet at det har med alfabetet å gjøre, men jeg finner det bare ikke ut =/ Andeby: Marker teksten så ser du <blablabla>.html Det er linken Endret 2. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Eewar: jeg finner ingenting når jeg gjør det jeg :s Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Marker fra linje 5 og nedover. Da skal du finne itbegins.html Endret 2. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sitter skikkelig fast på level 67... Skjønner ikke bæret av hvordan jeg skal kunne lese på baksiden... =( Og det står heller ingenting i kildekoden, slik som på visse andre leveler.. =( Help anyone? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva er svaret på level 3? Har prøvd å skrevet alfabetet på engelsk og norsk og med bokstavene. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hjelp til nr. 3.... Les alt høyt! Hva mangler? Dersom du sliter mer kan du PM meg. Kan noen si meg hva en skal gjøre på nr.4? Edit: Fikk til 4 nå Edit: Noen som kan hjelpe meg med 10'ern? Endret 11. januar 2007 av Sorbon Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 yes! klarte level 67! kan gjerne hjelpe andre folk som sliter med den. men no sliter eg på level 68... =( Lenke til kommentar
Tessa_007 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg skjønner ikke lv.l 1 jeg Svar: Vis du merker all teksten ser du svaret etter regel nr 5 Lenke til kommentar
Tessa_007 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er noen på level 23?? Trenger hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå