-Tommy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Du mangler noe der, les gjennom høyt engang så finner du fort ut hva du mangler. Men noen som kan hjelpe meg med 10? Klarte den Ehm, litt hjelp på 13? Endret 22. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Litt lettere å hjelpe hvis du gir link til oppgaven.. I tillegg så var det jo bare 10 min. siden du satt fast på oppgave 10 så litt mer tenking kan ikke skade NB: Sorry hvis jeg høres ut som de klysene på forumet.. Men hvis det blir for så gir jeg gjerne hint Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heheh, har nok sittet med den i mer enn 10min nå, den kan jeg love deg. Så hint er velkommen! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I'd love to, men gi meg link please, for jeg husker ikke alle levelne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Orket ikke tenke mer så jeg gjorde den beste "Hacke" metoden. Jeg brukte Google -> "la la la spoilers" -> alle svar til level 55? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 I'd love to, men gi meg link please, for jeg husker ikke alle levelne.. Her vettu Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 NB: Weffriddles er jo 400 ganger gøyere uten å "cheate"! Ok, Level 13.. Et hint: Som de sa på en tidligere oppgave, use your Googley eyes.. Da skal det gå greit.. Men hvis du fortsatt står fast så send en PM, for vil ikke gi løsningen her i tråden Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå