Instigator Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har en bin fil, som jeg dessverre ikke har cue fila til! Er det mulig å bruke ett eller annet prog så jeg allikavel kan få det ut? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Bruk Nero til å brenne med. Da trenger du ikke .cue filen... Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 vis du bruker programmet isobuster kan du pakke ut "alle" image filer.. og brenne på vanlig måte. (nero har vel ikke støtte for .bin filer det??) Lenke til kommentar
Metric Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Bare editér en annen .CUE fil i notepad el.lign. og skift ut filnavnet i den, med filnavnet på .BIN fila du vil brenne, og lagre som. Og vips, du har ei .CUE fil som funker fint :smile: Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Takk for svar, men jeg vet ikke hva jeg skal sette inn når nero spør etter hvordan den skal brenne imaget (den infoen so står i .cue fila). Har aldri hatt den, og det er ikke jeg som har mekka imaget. Men cue fila er vel bare info om på hvilken måte imaget skal brennes? Så hvis jeg bruker IsoBuster eller.no og pakker ut filene, så skulle det vel gå bra å brenne det etterpå? Lenke til kommentar
levi Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 om han som har laga image fila, bare gjorde fra cd eller.no, så trenger du ikke cue fil når du skal brenne. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Hva brukes egentlig .cue fila til? Trodde det var info som f.eks. nero måtte ha for å brenne imaget riktig... Hva skal jeg i tilfellet skrive når nero spør etter (husker ikke helt, men det var noe block greier + noe mer)? Eller er det lettere å bruke isobuster til å ta det ut, og brenne det som vanlig? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Bare velg "Burn Image" Velg og åpne "*.*" Velg .bin-filen Velg mode-2 Burn :smile: Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Ok, takk skal du har! Prøver når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå