Gå til innhold

Team1|<insert nick here>

Anbefalte innlegg

logocolorfr5.jpg

TeamNr1 er en klan som lenge har vært i skyggen av en rekke andre norske klaner. Vi har kanskje blitt undervurdert og sparket litt ned på grunnet forskjellige ting, men T1 har gått inn for å satse på nytt. Etter mye frem og tilbake, opp og ned og ut og inn i klanen har vi som er mer aktive enn andre i klanen bestemt oss for å ta i et tak. Vi tar "det neste steget" innen klanmiljøet i Norge og skal satse på litt forskjellige områder. Vi feirer de nye satsningsområdene med ny klantag. Vi er gått fra (litt barnslige og umodne) =)T1(= yournick til en litt mer stilfull team1|yournick. Per i dag har vi aktive medlemmer fra rundt om i Norge (nord, sør øst og vest), alle med god erfaring i bf2 og innen klanvirksomhet + noen dirty hoes på try. Vi kommer til å satse aktvt på BF2 fremover. Vi har som mål å bli en av de bedre klanene i Norge. Til dags dato spiller vi mest 5on5 PCW/NIL og 8on8 i SAAW. Når det kommer til public ruller vi som regel rundt på vår egen server, ellers går det i bf.no og tv2's servere.

I min forrige stilling som klanleder pønsket jeg litt på noen greie regler som er fine å følge når man spiller. "De fem bud" har vist seg å være effektive om alle følger de Dette er derfor "retningslinjer" vi har valgt å følge i klanen.

1. Du skal ikke pwne mor di med unlocks.

2. Du skal ikke whine over spilt blod.

3. Du skal tjene din klantag.

4. Du skal hjelpe dine clanmates i nød.

5. Du skal slå ihjel!

Hva kan vi gi deg?

Om du er den rette personen for TeamNr1 kan vi tilby deg gode venner, seriøs klanvirksomhet, teamwork og mye moro der alle enkeltpersoner spiller en rolle i klanen. Vi prøver å få til PCW's så ofte som mulig. Gjerne en 5-6 i uka. Vi tar som regel disse kampene på sparket, men vi har "fast trening" en dag i uka (Søndag). Vi har også en NIL kamp og en SAAW kamp i uka. Vi har egen publicserver som vi bruker så ofte som mulig.

Hvem vil vi ha i klanen?

En som er seriøs og "skjønner hvordan ting fungerer" generelt. Du bør helst kunne åpne en dør og skrive det fulle navnet ditt på tastatur.

Personer over 16 er å foretrekke, da vi har dårlig erfaring med folk uten sengelappen som oppfører seg som white trash kidz. Men det er fullt mulig å bevise at vi tar feil.

Vi ønsker HW-dudes og erfarne infanterister som klarer å utnytte seg av de fleste situasjoner. Improviser og bland dette med en liten creme de la skills, så har vi den vi leter etter.

Du skal kunne skjønne deg på tactics og klare å samarbeide med andre. Det er derfor vi holder på med dette!

Ting vi vil vite om deg..

Navn? Alder? Bosted? Mail? Skill? (Mid-High-1337) Nick?

Litt informasjon om deg selv..

Deg og Battlefield? (Fav kit, fav vehicle, armor/inf etc) Annen spillerfaring? Klanerfaring? Hva kan jeg gi klanen? Hva ønsker jeg av en klan? Fritid? Interesser? Osv.

Du kan melde din interesse her på forumet, titte på nettsiden, eller skrive i forumet vårt. Søknader sendes på PM (her på forumet) eller e-post.

Kontakt

Teamnr1.com

MSN/Mail: [email protected]

Xfire: DjAleck

IRC: #teamnr1 @ Quakenet

Jeg ser frem til en vinter med mye battlefield og håper å se alle dere der ute! Håper på positiv respons og mange søknader! Ta en titt på nettsiden om dere vil. Denne er under forbedring ATM, men den er oppe på et vis. Vi holder på å hoste vwar på nytt.

Merk dere team1 members og ikke nøl med å spørre om en PCW til tide og utide!

Cheers,

Aleksander aka team1|aleck^.

Klanleder

*ORGINALT POSTET P BATTLEFIELD.NO*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...