terjthor Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Trenger litt hjelp. Har fått kode av telenor for å låse opp Tjenesteleverandørlåskoden. Men for å gjøre dette er det beskrevet at man må slå på telefonen uten simkortet. Så i displayet står det "sett inn sim" tast den oppgitte koden. problemet mitt er at med uten simkort så starter min N91 direkte i frakoblet modus. og klar for bruk uten tlf. Håper noen vet hvasom må til :-) Mvh terje t Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det skal gå helt greit å taste koden i frakoblet modus. Gjort dette selv på flere mobiler. Ser ut som om den oppskriften er litt generell og ikke tar høyde for telefoner som har frakoblet modus. Lenke til kommentar
terjthor Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Takk for svaret. Men vet du hvordan jeg skal få til å taste den inn. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne komme meg inn der det i displayet står "sett inn sim" hvor jeg skal legge inn koden. Håper du kan hjelpe Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På telefoner som har frakoblet modus vil du i grunn ikke få denne beskjeden. Når du slår på telefonen så kommer du inn i frakoblet modus. Ser ut som om telefonen er slått på bare at du ikke har noe dekning. Her taster du inn koden som om du skulle tastet inn et telefon nummer. Husk å taste koden slik du har fått den. Inneholder koden pw+ så ligger disse tegnene på * tasten. Bare taste flere ganger på * tasten etterhverandre for å få frem de forskjellige tegnene. Lenke til kommentar
terjthor Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 kjellml TUSEN TAKK SKAL DU HA!! Nå er problemet løst takket være deg :-) Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Så bra Offtopic: Denne 14 tegn regelen her på forumet er litt irriterendes i blant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå