aplus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 HEI! Har 2 stk. datamaskine. De er helt forskellige når det gjelder hardware, men en ting er felles: Etter att maskinen har stått på i ca 10 min, begynner den å "kvine". Kan sammenlignes med en bil med for slakk viftereim... Mistenker at det har noe med PSU'en å gjøre, men er ikke sikker. Dette er forferdelig irritende, og på den ene av de to maskinene er lyden så høyfrekvent at man skulle tro man mistet hørselen! Noen som har den fjerneste peiling på hva dette kan være for noe? Takker for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hva slags skjermkort har du i de to pcene?? det kan være at sensoren blir så varm at den kjører vifta på fullt... ellers kan det jo være prosessorreima som er for slakk hehe Lenke til kommentar
aplus Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Tror ikke det er det.. Tar ett Ati Radeon 9550 256 mb i den ene og ett gammelt Geforce 32 mg i den andre.. virker som lyden kommer fra PSU Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 når pc'en begynner å kvine er d på tide med ny kan jo være viftene åsså? de lager lyd etter du har hatt de litt Lenke til kommentar
aplus Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 pc-en er jo ny! jeg aner ikke hva som er galt, men kan legge til at det forsterkes når jeg "scroller" med musa... vet det høres helt idiotisk ut! ingen med lignende problem? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 vist d er en ny pc så kan du jo klage til de du kjøpte den av og få ny:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå