ragamuffin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) ARKITEKTUR Se BILDENE Jeg har sett flere har ønsket seg greie og konkrete tema. Noen er lettere enn andre å finne motiv/ideer til. Jeg er ikke verre på det enn at jeg fyrer igang en ny runde med arkitektur, som også var det første temaet i runde 1 Bildene skal være tatt i løpet av tidsrommet fredag 1. des – søndag 3. des kl 23:59, men trenger ikke å leveres inn før påfølgende mandag kl 20.00. Bildene blir deretter lagt ut i egen tråd med poll for avstemming, som varer fram til førstkommende torsdag kl 21.00. Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget, hvor det vil bli kåret en kvartalsvinner etter runde 13. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Reglene for konkurransen: 1. DU må være fotografen bak bildet. 2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag. 3. Du står fritt til å tolke temaet. 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAKS 350KB. 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler. 7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert. 8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen. 9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta. 10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.) Bildene sendes til meg som PM NB: Husk å oppgi bildets tittel, dato og klokkeslett bildet er tatt (exif helst). Alle vil få en bekreftelse pr PM. OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt umiddelbart så vi kan få ordnet opp tidsnok! Tidligere konkurranser: 10.Runde: Vær - Bildene 9. Runde: Ønskedrømen - Bildene 8. Runde: Lyd - Bildene 7. Runde: Fristelse - Bildene 6. Runde: Stilleben - Bildene 5. Runde: Kommunikasjon - Bildene 4. Runde: Høst - Bildene 3. Runde: Kropp - Bildene 2. Runde: Stillhet - Bildene 1. Runde: Forfall - Bildene Lykke til! 7346396[/snapback] Endret 7. desember 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det var det temaet jeg også ville ha valgt, dersom jeg hadde vunnet denne gangen Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hmm, det kan bli spennende. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg er klar for å delta i gjenn. Kjørte 10 min for å ta et bilde jeg mener kan være bra. Finner P-plass, men må gå forholdsvislangt, setter kamera opp på stativ, skrur det på og skal ta bilde, men det skjer ingen ting. F**N, glemte minnekortet hjemme He he. Skal se om jeg gidder å prøve meg på samme motiv en gang til... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ja da nærmer det seg innleveringsfrist kl 20:00........! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 nå er vel fristen over. Spent på bidragene. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ja da er de ute. Flere sterke kandidater der, spør du meg. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du bedt om vote? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har du bedt om vote? 7425046[/snapback] Nix, men som vanlig så 'ordner det seg' vel i løpet av ikke lenge? Regner med en eller annen med rettigheter fikser der når de ser tråden. Jeg aner ikke hvem jeg skal spør... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du berre trykker , og skriv at du gjerne skulle hatt ei avstemning. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ja da lærte jeg no nytt i dag også. Aldri lagt merke til den der incanus Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Moderator: Hadde det ikke vært bedre om linken på framsida hadde vist direkte til avstemmings/bidragstråden når avstemningen er i gang, istedenfor å vise til denne tråden som jo ikke lenger er virksom når leveringsfristen er ute? Går det an å automatisere? Direktelink til bildene Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Dette er stillingen kl 21:00 "Drøbak Julehus" [ 6 ] [15.79%] "Emil på taket" [ 7 ] [18.42%] "Månefisken" [ 8 ] [21.05%] "På tegnebordet" [ 2 ] [5.26%] "Et rom med utsikt" [ 1 ] [2.63%] "Den nationale scene" [ 2 ] [5.26%] "Kor i hælvette e heisen?!" [ 9 ] [23.68%] "Arkitektur" [ 3 ] Ja da kan -Redhead- slippe jubelen løs etter en tett kamp !! Det ble førstepass med bildet Kor i hælllvete..... Andreplssen, med bildet Månefisken" gikk til Onkel og inn som nr kom Fribbern med sitt Julehus bilde. -Redhead- 4p Onkel 2p Fribbern 1p GRATULERER Redhead og grattis til Onkel og Fribbern også ! Er det ikke godeste sentimental som har regneark med påints? Da overlater jeg ballen til Redhead som kan legge ut nytt tema i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 og inn som nr kom Fribbern med sitt Julehus bilde. Det var spennende ja! Gratulerer, Redhead! Men har det skjedd en feil her? Mener ikke å sabotere, men skulle ikke Emil på taket hatt poeng Julehus? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) og inn som nr kom Fribbern med sitt Julehus bilde. Det var spennende ja! Gratulerer, Redhead! Men har det skjedd en feil her? Mener ikke å sabotere, men skulle ikke Emil på taket hatt poeng Julehus? 7450662[/snapback] Helsike du har rett Onkel! Jeg har sett feil på tabellen Selvsagt er det Emil som er nr 3 med 7 stemmer !! Sorry .:stinky:. . Du ble nr 3. Og beklager til Fribberen. Slik blir da poengene: -Redhead- 4p Onkel 2p .:stinky:. 1p Puh.... Endret 7. desember 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "Emil på taket" Hvor er bildet fra? Huset ser så kjent ut. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Godt gjort av folk å stemme lenge etter avstemming er avslutta, gitt......... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det ikke godeste sentimental som har regneark med påints? 7450208[/snapback] He he, joda stemmer nok det... Sånn skulle det i alle fall se ut nå etter 11 runder: Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så gøy da Første gang jeg skal finne på temaet Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 å kult, jeg vil bli med på sånn konkuranse Hvordan foregår det? legges nytt tema ut her eller ligger det i et annet forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå