Gå til innhold

Nybegynnerspørsmål om Nokia 6280

Stroyer

Anbefalte innlegg

Etter en halvtimes tid i bruk begynner spørsmålene å komme inn her :)

Jeg har søkt på Google og forumet, og sett etter beste evne i manualen. Finner ikke svar på det jeg lurer på der.

1. Er det mulig å endre hvilke ikoner som skal komme inn på snarveisfeltet på "Min aktive ventemodus"?

2. Hva er "Trykk og snakk"?

Veldig fin mobil, men tror jeg må ta meg litt tid til å sette meg inn i Nokias tankegang. Mulig jeg poster flere spørsmål her etter hvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takk for svar! :)

Da er det vel bare å glemme Trykk- og Snakk-saken.

Godt å vite at det går an å velge andre ikoner. Noen som vet nøyaktig hvordan det gjøres?

Forresten er det et kameralys på mobilen min. På min forrige Siemens s75 kunne jeg bruke lyset som lommelykt (la det lyse konstant) ved å holde inne kameratasten, og jeg vet Sony-Ericsson har noe av det samme konseptet. Går det an å gjøre dette med Nokia-telefonen min? Bruker stort sett aldri kameralyset til å ta bilder med, men som lommelykt er det genialt :)

Lenke til kommentar
1. Er det mulig å endre hvilke ikoner som skal komme inn på snarveisfeltet på "Min aktive ventemodus"?

7396075[/snapback]

På N80 er ert i hvertfall slik: Meny -> Verktøy -> Innstillinger -> Telefon -> Ventemodus: og der er det et felt som heter programmer i ventemodus.

Vet ikke om det er det samme på 6280 siden det ikke er en S60 telefon, men jeg antar det er likt. ( ihvertfall sånn noenlunde)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...