starks Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er det noen som vet om denne harddisken kan brukes til å bygge en ekstern harddisk? Hvilket kabinett etc må jeg i såfall ha? Er det en vanskelig jobb? Aldri gjort det før..7396660[/snapback] Det er veldig enkelt. En mer enn nok fyldig bruksanvisning følger ofte med på en enkel papirlapp. Og det er ikke noe problem at det er en SATA-disk? Må man ha et spesielt kabinett da? Følger det med kabler til kabinettene (strøm og usb fra pc til disk)? Har sendt mail til alle de fire billigste nå for å høre om prisen stemmer.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som har fått bestillingsbekreftelse ennå? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Virker overnaturlig billig. Multicom har fjernet sin disk. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm. Har fått ordrebekreftelse fra Techlife nå, men det står bare "Ordre status: Til behandling". Men overskriften er "Ordrebekreftelse", så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvis dere klikker på "Kjøp" ved siden av de billigste butikkene, vil dere se at prisen er en helt annen når dere får opp siden til butikken. Noen har N/A som pris, mens andre har den rette prisen. Mao - prisguidens prisoppdatering har ikke gått som skedulert eller så har det skjedd en feil i matchinga (pris/produkt) *Tronaldo* Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Stod pris på butikkene tildigere i dag. Sendte en mail, fikk svar at jeg skulle få en tilbakemelding etter kl. 11.. og nå er prisene N/A .. Gjetter at det ikke blir filserver til jul allikavel da. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Når vi først er inne på feil pris, så kan vel heller ikke dette stemme. 3kr for et minnekort (dog litt lite), er jo sykt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som fikk kjøpt seg harddisk? Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som har fått bestillingsbekreftelse ennå? 7398967[/snapback] nei, og jeg bestilte med mastercard Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe, jeg og bestillte med MasterCard. Jeg gjorde jo kunststykket å bestille 8 stk i en sleng, blir spennende og se hva som skjer, og ikke minst hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg sendte mail og spurte når de eventuelt kunne levere. Innbakt i min "eventuelt" ligger jo også om de var feilpriset Han jeg snakka med var ikke sikker på når de kom på lager da han ikke hadde fått svar fra produsent, men han skulle ta kontakt i dag. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hehe, jeg og bestillte med MasterCard. Jeg gjorde jo kunststykket å bestille 8 stk i en sleng, blir spennende og se hva som skjer, og ikke minst hvor lang tid det tar 7426625[/snapback] Hehe, du ber om å bli avvist Akkurat som i elkjøp saken, der noen bestilte 10 ps2 osv Lenke til kommentar
bonne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hehe, jeg og bestillte med MasterCard. Jeg gjorde jo kunststykket å bestille 8 stk i en sleng, blir spennende og se hva som skjer, og ikke minst hvor lang tid det tar 7426625[/snapback] Hehe, du ber om å bli avvist Akkurat som i elkjøp saken, der noen bestilte 10 ps2 osv 7428563[/snapback] Pøh, jeg bestillte 10 Lenke til kommentar
bonne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Fikk denne eposten idag (Vennligst behold emnefeltet ved svar på denne eposten) Hei xxxxxxxxxx Vi beklager, men produktet du har bestillt er desverre gått ut av produksjon og vil ikke komme inn på lager igjen. Din ordre er dermed kansellert. Pengene er refundert deg via ditt kredittkort. Vi er veldig lei oss for dette! Mvh Kundeservice techlife.no Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Samme her! Svarte altså! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Var jo en enkel vei ut for dem det da. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Her er det mange som har glemt min første leveregel: Hvis det er for godt til å være sant, så er det ikke sant. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Her er det mange som har glemt min første leveregel: Hvis det er for godt til å være sant, så er det ikke sant. 7461646[/snapback] Er det for godt til å være sant, PRØV alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå