Xmir Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Harddisk Hvorfor er det så billig? er det en feilprising ute og går? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jøss. Og siden dette gjelder flere nettbutikkene kan det ikke være feilpris heller. EDIT: flere, ikke alle butikkene. Endret 30. november 2006 av bensinkanna Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jøss. Og siden dette gjelder flere nettbutikkene kan det ikke være feilpris heller.EDIT: flere, ikke alle butikkene. 7395991[/snapback] Sant nok...! Det er ikke snakk om en eller to butikker med et "million-kroners 7800-kort" denne gangen heller! Det kan faktisk stemme. Endret 30. november 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg la merke til det tidligere i dag og tenkte jeg skulle bestille et par. Merkelig lave priser og de gjelder mange nettbutikker. Kun 3 modeller av maxtor-disker, men men. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 noen som veit hvordan kvaliteten på disse er, jeg har generelt dårlig erfaring med Maxtor disker (bråker veldig mye under bruk)... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ingen av de billigste har den på lager. Desverre. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Bestilte meg 2 stk bare for å være sikker jeg. Blir jo refundert dersom det er feil i prisen Er vel som de fleste andre maxtor-disker. Blir litt varme og støyer litt, men det er absolutt mulig å leve med det. Har en på 80gb og en på 200gb fra Maxtor, og de er dønn stabile Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Distributør-feil, I guess. Xmir: Står vel "Ikke på lager" på alle? :-) Endret 30. november 2006 av Sipi Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Virker som det er en eller annen form for feilprising fra grosist.. Ala på Sony skjermer for en tid tilbake. Multicom har en annen Maxtor 300GB disk men den er priset til 785 kr. (Tilbud) Vil da si at det ikke er så åpenbart at dette er feilpriser når så mange butikker har tilsvarende priser. Lenke til kommentar
bonne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Lurer på å kjøpe 5 stykker for å videreselge med fortjeneste. God ide eller? Lenke til kommentar
bonne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sjekket prisene for akkurat samme disk i USA: http://www.pricegrabber.com/p__Maxtor_MaXL...Drive,__8765783 Billigste er over 700 kr, så det må være en feil hos leverandøren. Lenke til kommentar
starks Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er det noen som vet om denne harddisken kan brukes til å bygge en ekstern harddisk? Hvilket kabinett etc må jeg i såfall ha? Er det en vanskelig jobb? Aldri gjort det før.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hadde de bare hatt noen på lager. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er feilpris fra leverandøren til disse butikkene, akkuratt slik som disse skjermene som var feilpriset for en stund siden. ~ Medion Lenke til kommentar
bonne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er feilpris fra leverandøren til disse butikkene, akkuratt slik som disse skjermene som var feilpriset for en stund siden. ~ Medion 7396707[/snapback] Men de kan vel ikke heve prisene etter jeg har kjøpt uten at jeg kan heve kjøpet på stedet? (har uansett 30-dagers angrerett) Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 jeg bestilte en slik skjerm. bestillinga ble kansellert, og dette er noe forhandleren tar høyde for i salgsvilkårene. "trykkfeil" etc gir selger rett til å heve kjøpet. som Medion sier, samme opplegg som med skjermene for en tid tilbake. hvis noe virker for godt til å være sant.... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er feilpris fra leverandøren til disse butikkene, akkuratt slik som disse skjermene som var feilpriset for en stund siden. ~ Medion 7396707[/snapback] Men de kan vel ikke heve prisene etter jeg har kjøpt uten at jeg kan heve kjøpet på stedet? (har uansett 30-dagers angrerett) 7396793[/snapback] De kan kansellere orderen din, slik som alle butikkende gjorde under feilprising av skjermene. ~ Medion Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hadde vært digg med ny harddisk men... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er det noen som vet om denne harddisken kan brukes til å bygge en ekstern harddisk? Hvilket kabinett etc må jeg i såfall ha? Er det en vanskelig jobb? Aldri gjort det før..7396660[/snapback] Det er veldig enkelt. En mer enn nok fyldig bruksanvisning følger ofte med på en enkel papirlapp. Hadde de bare hatt noen på lager. 7396702[/snapback] Hvis du må ha disken veldig raskt så er det bedre å kjøpe i en lokal butikk. De som bestiller disse må nok smøre seg med tolmodighet. Men det er stor fare for at det er feilprising og dermed at ordren blir avvist. Har ordren blitt godkjent så får man disken til prisen som er på ordrebekreftelsen når disken kommer på lager. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Klassisk leverandørtabbe her, viss ein sjekker forskjellige varer så vil alle desse butikkene har same antall. I tillegg er det ein del likeheiter i desgin/layout. Det har vore eit par slike tabber tidlegare også der dei same butikkene , 19"er til 500 og 20 til 800,- viss nokon husker. Med å sjå på prisguiden så er ein jo at her er noko rart , så eg trur nok ikkje nokon kan kjøpe desse i god tro. Viss me referere til Elkjøp-saka med PS2 til 10,- så den einaste som fekk det tilbudet var personen som hadde ringt inn å fått bekrefta prisen. Så skal nokon prøve å få dei til denne prisen så er det berre til å ringe inn. Då har ein fått bekrefta prisen og kan vel kreve å få vara til den aktuelle prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå