Gå til innhold

300 GB til 322,- Pussig?

Xmir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg 2 stk bare for å være sikker jeg. Blir jo refundert dersom det er feil i prisen :cool:

Er vel som de fleste andre maxtor-disker. Blir litt varme og støyer litt, men det er absolutt mulig å leve med det. Har en på 80gb og en på 200gb fra Maxtor, og de er dønn stabile :thumbup:

Lenke til kommentar
Er feilpris fra leverandøren til disse butikkene, akkuratt slik som disse skjermene som var feilpriset for en stund siden.

~ Medion

7396707[/snapback]

Men de kan vel ikke heve prisene etter jeg har kjøpt uten at jeg kan heve kjøpet på stedet? (har uansett 30-dagers angrerett)

Lenke til kommentar

jeg bestilte en slik skjerm. bestillinga ble kansellert, og dette er noe forhandleren tar høyde for i salgsvilkårene. "trykkfeil" etc gir selger rett til å heve kjøpet. som Medion sier, samme opplegg som med skjermene for en tid tilbake.

hvis noe virker for godt til å være sant....

Lenke til kommentar
Er feilpris fra leverandøren til disse butikkene, akkuratt slik som disse skjermene som var feilpriset for en stund siden.

~ Medion

7396707[/snapback]

Men de kan vel ikke heve prisene etter jeg har kjøpt uten at jeg kan heve kjøpet på stedet? (har uansett 30-dagers angrerett)

7396793[/snapback]

De kan kansellere orderen din, slik som alle butikkende gjorde under feilprising av skjermene.

~ Medion

Lenke til kommentar
er det noen som vet om denne harddisken kan brukes til å bygge en ekstern harddisk? Hvilket kabinett etc må jeg i såfall ha? Er det en vanskelig jobb? Aldri gjort det før..

7396660[/snapback]

Det er veldig enkelt. En mer enn nok fyldig bruksanvisning følger ofte med på en enkel papirlapp.

Hadde de bare hatt noen på lager.  :no:

7396702[/snapback]

Hvis du må ha disken veldig raskt så er det bedre å kjøpe i en lokal butikk. De som bestiller disse må nok smøre seg med tolmodighet. Men det er stor fare for at det er feilprising og dermed at ordren blir avvist. Har ordren blitt godkjent så får man disken til prisen som er på ordrebekreftelsen når disken kommer på lager.

Lenke til kommentar

Klassisk leverandørtabbe her, viss ein sjekker forskjellige varer så vil alle desse butikkene har same antall. I tillegg er det ein del likeheiter i desgin/layout.

Det har vore eit par slike tabber tidlegare også der dei same butikkene , 19"er til 500 og 20 til 800,- viss nokon husker.

Med å sjå på prisguiden så er ein jo at her er noko rart , så eg trur nok ikkje nokon kan kjøpe desse i god tro.

Viss me referere til Elkjøp-saka med PS2 til 10,- så den einaste som fekk det tilbudet var personen som hadde ringt inn å fått bekrefta prisen.

Så skal nokon prøve å få dei til denne prisen så er det berre til å ringe inn.

Då har ein fått bekrefta prisen og kan vel kreve å få vara til den aktuelle prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...