pumba50 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei jeg angrer ikke. Den første gangen var jævli spesiell, og den kommer jeg alltid til å huske. Men selv om jeg ikke angrer, så har faktisk tanken streifet meg etter det ble slutt mellom meg og den dama det gjelder, det har det faktisk gjort. Men jeg angrer ikke forde. Jeg tror alle streifer rundt den tanken før eller senere. Men det trenger ikke bety noe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Alt var feil. Men herregud da, det gikk rett til værs etter den gangen. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Min første gang var nok med feil person, på feil tid og ABSOLUT på feil sted, men angrer? På ingen måte.. Selv om brist av ribb-bein er vondt! *Tenke med skrekk tilbake på den solstolen* Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Om jeg angrer? Ja, men ikke fordi det "ikke var perfekt". Det hele var i en gal setting for å si det på den måten. Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, angrer masse. Helt feil person. Hadde ikke no forhold i det hele tatt. Skulle ønske jeg hadde venta til en mer spesiell person. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sexen var bra den, så hvorfor angre Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sexen var bra den, så hvorfor angre 7404500[/snapback] Absolutt et poeng, men sprit+fjortis+sex er jeg ikke akkurat stolt over. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du er enda ung og kåt 7400366[/snapback] Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sexen var bra den, så hvorfor angre 7404500[/snapback] Absolutt et poeng, men sprit+fjortis+sex er jeg ikke akkurat stolt over. 7404539[/snapback] Var voksen nok til å vite hva jeg gjorde.. Man sier ihvertfall at men er det når man er myndig Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg angrer definitivt ikke på den første gangen. Riktig person og riktig sted. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Telletråd? Hehe. Kan ikke si angrer. Syns det var på tide jeg Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 vel... helt ærlig... jeg gjorde det når vi var sammen, og med ei jeg elsket... det eneste som er litt ekkelt å tenke på er at hu nå er sammen med søstra mi æsj!! ekkelt!! så sier vi ikke mer om det... jeg må gå og henge meg Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg angrer ikke. Rett sted (min seng :!: ) og rett tid, eller mulig litt sent etter min smak eller kanskje litt tidlig kommer ann på hvordan man ser det (dvs: jeg var så vidt fylt 16 og dama er 15 enda xD) men uansett det var mere følelser med første gangen. Nå er det lissom bare å finne seg en passelig dame og gjøre det man gjør og det var det. Er bedre å ha en fast kjæreste! Ikke gidd å heng deg det er bare dritkjipt har jeg hørt Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen av de jeg vet om som har hengt seg, har klaget i ettertid Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 vel... helt ærlig... jeg gjorde det når vi var sammen, og med ei jeg elsket... det eneste som er litt ekkelt å tenke på er at hu nå er sammen med søstra mi æsj!! ekkelt!! 7405238[/snapback] Beklager, men: EID! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Beklager, men: EID! 7405858[/snapback] Mr.Brown, den der var så patetisk at den ikke var morsom en gang Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den var hverken patetisk eller eid! det var bare EKKELT! *gå å spy* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den var hverken patetisk eller eid! det var bare EKKELT! *gå å spy* 7406383[/snapback] At søsteren bestemte seg for å gå etter søsteren, var ikke patetisk. Det som var patetisk var spøken til Mr. Brown "EID". Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 vel... helt ærlig... jeg gjorde det når vi var sammen, og med ei jeg elsket... det eneste som er litt ekkelt å tenke på er at hu nå er sammen med søstra mi æsj!! ekkelt!! så sier vi ikke mer om det... jeg må gå og henge meg 7405238[/snapback] Uhm.. Hun ble lesbisk etter å ha ligget med deg? Eller er du og jente..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå