Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrer du på første gangen?

Anbefalte innlegg

Nei jeg angrer ikke. Den første gangen var jævli spesiell, og den kommer jeg alltid til å huske.

Men selv om jeg ikke angrer, så har faktisk tanken streifet meg etter det ble slutt mellom meg og den dama det gjelder, det har det faktisk gjort. Men jeg angrer ikke forde. Jeg tror alle streifer rundt den tanken før eller senere. Men det trenger ikke bety noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sexen var bra den, så hvorfor angre :)

7404500[/snapback]

Absolutt et poeng, men sprit+fjortis+sex er jeg ikke akkurat stolt over.

7404539[/snapback]

Var voksen nok til å vite hva jeg gjorde.. Man sier ihvertfall at men er det når man er myndig :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke. Rett sted (min seng :!: ) og rett tid, eller mulig litt sent etter min smak eller kanskje litt tidlig kommer ann på hvordan man ser det (dvs: jeg var så vidt fylt 16 og dama er 15 enda xD) men uansett det var mere følelser med første gangen. Nå er det lissom bare å finne seg en passelig dame og gjøre det man gjør og det var det. Er bedre å ha en fast kjæreste!

Ikke gidd å heng deg det er bare dritkjipt har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar
vel... helt ærlig... jeg gjorde det når vi var sammen, og med ei jeg elsket... det eneste som er litt ekkelt å tenke på er at hu nå er sammen med søstra mi  :thumbdown:  :no: æsj!! ekkelt!!

så sier vi ikke mer om det... jeg må gå og henge meg

7405238[/snapback]

Uhm.. Hun ble lesbisk etter å ha ligget med deg? :wow:

Eller er du og jente..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...