sugah Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Angrer du på første gang du hadde sex? I så fall hvorfor? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 angrer ikke , men angrer jeg ble sammen med damen ( eks nå ) får hun har fått meg til å føle meg som dritt.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, jeg angrer ikke. Det har jeg ingen grunn til heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Langt derifra. Rett person, rett sted. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Litt angring har det jo blitt, men ikke såpass at jeg gidder å sitte å tenke på den dag i dag (jeg har da bedre ting fore). Når man gjør det med første og beste person på første og beste sted, så følger det faktisk med litt angring. Endret 30. november 2006 av warpig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kunne sikkert vært annerledes, men som warpig sa, det gidder jeg ikke sitte og tenke på Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Anger nok ikke på det; knullet som en helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg angrer nok litt, jeg kunne godt ventet litt lenger. Samtidig er det ikke noe jeg gidder å henge meg opp i. Gjort er gjort, får heller fokusere på de tingene jeg faktisk kan gjøre noe med Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Feil person, feil sted, feil tid. Hvorfor angre? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg angrer. Ville heller hatt første gangen med min nåværende kjæreste, ettersom det var hennes første gang. Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har aldri angret, og kommer heller aldri til å gjøre det.. Det var så nær perfekt som det går an å komme.. Men angrer enormt på at jeg gjorde det slutt med han jeg var sammen med da.. :'( Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg angrer på første gang. Har du først prøvd det, blir du avhengig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Angrer ikke. Stedet var kanskje ikke det beste, men utenom det var alt som det vara(rett person og jeg følte meg klar) og var i det hele tatt en utrolig fin opplevelse som jeg kommer til å huske resten av livet. Endret 1. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Helt feil person,feil plass til feil tid..ja,jeg angrer litt..men det var digg da. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Feil sted, feil person, feil plass, feil tid... Angrer jeg ? Nei... Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er to måter å "være lykkelig" på: 1. Aldri gjør noe du vil angre på. 2. Angre aldri på noe du gjør. Jeg er mest fan av nr 2. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg angrer på person (men var ikke noe jeg kunne vite på den tiden, at han var en kjiping), samt at det skjedde litt for fort i forholdet. Jeg vil si han presset meg. Finnes jo grenser for hvor mye nei-person man har lyst til å være. Men det er ikke noe å angre på. Er så lenge siden. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Not at all, den rette personen på den rette plassen. blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kunne vært en annen person, men jeg var ung og kåt, og sted og tid var rett. Ikke var hun stygg heller, det bare ble aldri noe seriøst mellom oss. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du er enda ung og kåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå