Gunfreak Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 som mange sikkert har fått med seg, blir Ducktales sluppet på dvd. har selv nettopp bestillt vol. 1 og 2. og ble overlyklig da jeg fant ut at "Catch as Cash Can" episodene er med, dette er 4 epsisoder som lager en liten film, husker jeg elsket de, veldig speende for en liten gutt. tror jeg leide den 20 ganger fra videonova da de hadde den på dvd. noen andre som har planer om å kjøpe dvd'ne? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Stor fare for at de havner i hylla når de har sunket litt i pris ja, meget stor fare for det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heh. Husker det godt fra barndommen. Tror jeg så alle episodene på TG i år. En annen serie jeg husker er Tail Spin med Baloo & co. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ah. Disse skal nok ganske sikkert anskaffes ja. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 De er engelske ja? Synes mange av de er bedre på norsk, kommer kanskje av at det var det jeg vokste opp med. Skrue er den eneste som høres fetere på engelsk(skotsk). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ah. Disse skal nok ganske sikkert anskaffes ja. Hvor bestilte du fra? 7397107[/snapback] amazon.com http://www.amazon.com/DuckTales-One-Alan-Y...9?ie=UTF8&s=dvd http://www.amazon.com/DuckTales-Two-Alan-Y...9?ie=UTF8&s=dvd Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tar meg lang tid å venne meg til stemmene, men de skal skaffes snart.. Ingen tvil om det.. Husker jeg hadde en VHS med to episoder på.. "Hotel STrangeDuck" og en til.. Så på den hele tida Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 jeg har sett noen epiosder av ducktales på pc'n så jeg er vant til de engelske stemmene, sitter å gleder meg til dvd'ne kommer. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Yes yes har begge volumene på dvd. Har også gått til anskaffelse av Talespin som også er en god serie ifra den tiden Men slenger det snart ut på qxl for jeg trenger cash.. Synd, men får heller kjøpe de igjen når jeg vinner i lotto! -hsds Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 De skal jeg ha!! Husker de så godt fra barndommen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Fant denne (bilde nedefor) hos Play.. Siden den kommer i R2 nå, tror jeg kanskje det er sjanse for at vi kan få de to volumene med norske stemmer!! Håper virkelig det! Ikke det at de amerikanske er dårlig, men får liksom ikke de gode minnene tilbake Edit: Liten leif Endret 8. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noe sier meg at det kun er med engelsk tale? Det blir ikke skikkelig Duck Tales for meg Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noe sier meg at det kun er med engelsk tale? Det blir ikke skikkelig Duck Tales for meg 7460413[/snapback] Den på Play er nok med engelsk tale, men når den kommer dit, kommer en med norsk tale sikkert til Norge Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har alle episodene liggende på PCen på engelsk selvsagt, og de er gode, men ikke helt det samme. Kommer de på norsk skal det definitivt handles. TaleSpin, Bompibjørnene, SwatKats, Darkwing Duck og DuckTales er serier jeg SKAL ha og vise barna mine når den tid kommer, så jeg ikke ender opp med en bunsj wackos vokst opp med Power Puff Girls og lignende piss, de lager jo rett og slett ikke gode, lærerike og holdningskapende tegneserier lengre. (Ikke at jeg noen sinne har tenkt over at seriene faktisk er noen av delene, det er kanskje det som her det beste) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 jepp, de tingene som vises på Cartoon Network, er bare horrible. ødlegger små barn, tror det er sunnere å la den se på splater filmer enn det som går der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Fikk endelig bagge volumene, og har sett den 5 episoden pilot tingen, må si jeg gliste mye når introen starta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå