Gå til innhold

Ducktales på dvd

Anbefalte innlegg

som mange sikkert har fått med seg, blir Ducktales sluppet på dvd.

har selv nettopp bestillt vol. 1 og 2. og ble overlyklig da jeg fant ut at "Catch as Cash Can" episodene er med, dette er 4 epsisoder som lager en liten film, husker jeg elsket de, veldig speende for en liten gutt. tror jeg leide den 20 ganger fra videonova da de hadde den på dvd.

noen andre som har planer om å kjøpe dvd'ne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes yes har begge volumene på dvd. Har også gått til anskaffelse av Talespin som også er en god serie ifra den tiden :) Men slenger det snart ut på qxl for jeg trenger cash.. Synd, men får heller kjøpe de igjen når jeg vinner i lotto! :(

-hsds

Lenke til kommentar

Fant denne (bilde nedefor) hos Play..

Siden den kommer i R2 nå, tror jeg kanskje det er sjanse for at vi kan få de to volumene med norske stemmer!!

ducktales.png

Håper virkelig det! Ikke det at de amerikanske er dårlig, men får liksom ikke de gode minnene tilbake :p

Edit: Liten leif ;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Har alle episodene liggende på PCen på engelsk selvsagt, og de er gode, men ikke helt det samme.

Kommer de på norsk skal det definitivt handles.

TaleSpin, Bompibjørnene, SwatKats, Darkwing Duck og DuckTales er serier jeg SKAL ha og vise barna mine når den tid kommer, så jeg ikke ender opp med en bunsj wackos vokst opp med Power Puff Girls og lignende piss, de lager jo rett og slett ikke gode, lærerike og holdningskapende tegneserier lengre. (Ikke at jeg noen sinne har tenkt over at seriene faktisk er noen av delene, det er kanskje det som her det beste)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...