Gå til innhold

Wii eller prosessor?

knekt_en

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg Wii til jul, eller heller spare pengene på prosessor... Hvis jeg kjøper enda en konsoll (har allerede PSP, Xbox, N64 og GBA) så må jeg jo begynne med å kjøpe nye spill, og det koster jo en del penger. Men hvis jeg kjøper prosessor har jeg en data som takler det aller meste av spill som er ute på markedet på langt over middels grafikk! Dataen er av grei nok kvalitet, bortsett fra prosessoren. Og til nå er det bare Red Steel og Zelda: Twilight Princess jeg er interresert i ang. spill til Wii. Men akkurat de to spillene virker jo bare helt fantastiske, da :love:

Hva skal jeg gjøre!?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skyter fra hoften igjen: ta en beslutning på egen hånd kanskje? I og med at det er du som må leve med valget ditt uansett. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt begge deler. Easy as pie.

7395812[/snapback]

Det er ikke alle som driter penger.

Trådstarter: Ta WII og Twilight, en killer-combo. Vurderer selv å kjøpe denne isteden for å dra på TG og bruke masse penger på PC, så mye betyr Zelda for meg ihvertfall. :love:

Lenke til kommentar

Jeg hadde selvsagt gått for en Wii nå, den er svært billig i julestriden, og vil nok gå opp litt i pris før den går ned igjen.

Sier nok dette av den enkle grunn av at jeg er stor fan av Wii-en, det er ikke til å legge skjul på. Men jeg har forelsket meg i den, kontrollen er fantastisk!

Men valget er jo ditt. :)

Lenke til kommentar

Akkurat. Det var derfor mitt primære råd var å ta en beslutning på egen hånd. Men siden han spør hva han bør gjøre, svarer jeg naturligvis ut fra egne forutsetninger. Ingen som sier det er riktig for han, men det er heller ikke spesiellt riktig å overlate beslutningen til folk på et forum. Da får man som regel motstridende råd, og er like langt. This shit aggrevates the hell out of me, som Paul sr. sier.

Lenke til kommentar
Skyter fra hoften igjen: ta en beslutning på egen hånd kanskje? I og med at det er du som må leve med valget ditt uansett.

7395812[/snapback]

Sier meg enig i den, det er en beslutning du selv må ta. Tenk litt på hva du har aller mest lyst på, og gå for det.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Med erfaring fra andre tråder som inneholder om du skal kjøpe Wii eller noe annet, så blir denne til å havne akkurat på samme plass, i en heftig krangel mellom Wii lovers og wii haters, og det blir vel å medføre at TCI sprenger et blodkar i panna.

Mitt forslag, kjøp det du har mest bruk for. Om du føler at du har mest bruk for en prosessor kjøper du det, men om du har lyst på en Wii kjøper du den og sparer på ny til en prosessor.

Lenke til kommentar
Og til nå er det bare Red Steel og Zelda: Twilight Princess jeg er interresert i ang. spill til Wii. Men akkurat de to spillene virker jo bare helt fantastiske, da  :love:

Hva skal jeg gjøre!?!

7395762[/snapback]

Hvis de spillene virker mere intressant en de som kommer i nærmeste fremtid til PC, er jo valget ganske greit. :)

Også lurt å sjekke om du må oppgradere Windows på eventuelle intressante PC-spill, i disse Vista tider, isåfall er jo det også en kostnad.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg Wii til jul, eller heller spare pengene på prosessor... Hvis jeg kjøper enda en konsoll (har allerede PSP, Xbox, N64 og GBA) så må jeg jo begynne med å kjøpe nye spill, og det koster jo en del penger. Men hvis jeg kjøper prosessor har jeg en data som takler det aller meste av spill som er ute på markedet på langt over middels grafikk! Dataen er av grei nok kvalitet, bortsett fra prosessoren. Og til nå er det bare Red Steel og Zelda: Twilight Princess jeg er interresert i ang. spill til Wii. Men akkurat de to spillene virker jo bare helt fantastiske, da  :love:

Hva skal jeg gjøre!?!

7395762[/snapback]

Kjøp Wii, Twilight Princess, og istedenfor å kjøpe spill du ikke vet du er interresert i til dyr penge, plukk opp noen Gamecube klassikere til billig penge. Resident Evil 4 er for eksempel ett spill man ikke burde ha lov til å ikke ha spillt. Mange andre gode GCspill du kan finne billig.

Samme gjelder PCspill. Selvom det er flott å ha en maskin som kan spille de beste spillene på, så er det alltids noen billige klassikere man har gått glipp av som kan gi like mye underholdning som de fleste gode nye spill.

Lenke til kommentar

Jeg mener du burde kjøpe Wii+Zelda, men så er jo jeg ekstremt glad i Nintendo da og elsker Zelda. Så det er ikke vanskelig for meg å si det, men om du syntes å ha en bra pc er viktigst så gjør du det. Men hvis du egentlig liker konsoll best, syntes jeg helt klart at du burde velge Wii. Så valget er ditt :yes:

Lenke til kommentar
Jeg mener du burde kjøpe Wii+Zelda, men så er jo jeg ekstremt glad i Nintendo da og elsker Zelda. Så det er ikke vanskelig for meg å si det, men om du syntes å ha en bra pc er viktigst så gjør du det. Men hvis du egentlig liker konsoll best, syntes jeg helt klart at du burde velge Wii. Så valget er ditt :yes:

7396613[/snapback]

Akuratt som jeg skulle sagt det selv. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...