STengesdal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann har en Benq Siemens EL71 mobiltelefon, jeg bruker en USB Bluetooth dongle for å kommunisere med mobilen. Medfølgende programvare fungerer bare med USB Kabelen (som jeg ikke fikk i pakken min). Bruker standard program som ligger inne i Windows fra før. Men lurer på hva jeg må gjøre for å kunne motta filer FRA mobilen til pc-en? Dette fungerer nemlig ikke. Det fungerer bare med å sende FRA mobilen til pc-en. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvis du bruker bluetoothen, skal det bare være også høyreklikke på blutooth ikonet på oppgavelinja, velge "send en fil", finne enheten, så er det bare og sende i vei.. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 da må du først koble sammen enhetene (Pc og mobil) og så må du høyreklikke på BT ikonet nede i høyre hjørnet på startlinja på pc'en din: og velge motta fil, og så sende fra telefonen.. Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Takk nå fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå