Gå til innhold

Den store øl-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes sikkert på en bortgjemt butikk i Heimdal eller noe :mad: Har hvertfall ikke sett de på Ultra, Rema 1000 på torget, moholt og dronningens gate, heller ikke Bunnpris i sentrum og elgesetergate.

Skulle nesten trodd at Ultra hadde BD, for da jeg bodde i Drammen solgte de en BD-øl der som jeg ikke husker navnet på i farta. høm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Måtte bare for moro skyld teste Tuborgs nye "Lime Cut" øl. Forventet ingen ting selvsagt, men det var atskillig verre en jeg hadde trodd. En skikkelig ekkel søtsuppe med litt lime-aroma! Vet ikke hvorfor de hadde laget de så vanvittig søtt. Hadde ikke søtheten vært der kunne det faktisk vært et forfriskende tørsteslukker øl, men i sin nåværende form var det helt udrikkelig for meg. Fysj!

Jeg kjøpte et par flasker for ikke så lenge siden, og jeg var ikke akkurat imponert.

Smakte nesten ikke noe, og som du sier var det for søtt.

Lenke til kommentar

Måtte bare for moro skyld teste Tuborgs nye "Lime Cut" øl. Forventet ingen ting selvsagt, men det var atskillig verre en jeg hadde trodd. En skikkelig ekkel søtsuppe med litt lime-aroma! Vet ikke hvorfor de hadde laget de så vanvittig søtt. Hadde ikke søtheten vært der kunne det faktisk vært et forfriskende tørsteslukker øl, men i sin nåværende form var det helt udrikkelig for meg. Fysj!

Ganske sikker på at den er laga for folk som egentlig ikkje liker øl.

Trur den kan funke greit som nybegynner-øl. Øl med støttehjul om ein vil.

Lenke til kommentar

Hvis du heller det i et glass, tilsetter noen isbiter og putter oppi en bit lime, blir den faktisk veldig god den Limecuten hos Tuborg!

Vel, jeg skal innrømme at jeg i ren desperasjon (av mangel på annet øl) presset ut juicen fra noen båter med Lime oppi svineriet. Da fikk jeg noe som minnet mer om sitronbrus og som var litt lettere å akseptere. Men at den ble "veldig god" da skal jeg absolutt ikke påstå.

Lenke til kommentar

Youngs double chocolate stout.

Har fått den anbefalt, lest gode reviews og finner den både på nærmeste pub og butikk. Likevel er jeg veldig skeptisk til denne stout/sjokolade-komboen. Kjenner jeg blir litt uvel ved tanken, og at den heter double chocolate hjelper lite.

Snakker vi egentlig mørk sjokolade eller søt ekkel melkesjokolade?

Lenke til kommentar

Youngs double chocolate stout.

Har fått den anbefalt, lest gode reviews og finner den både på nærmeste pub og butikk. Likevel er jeg veldig skeptisk til denne stout/sjokolade-komboen. Kjenner jeg blir litt uvel ved tanken, og at den heter double chocolate hjelper lite.

Snakker vi egentlig mørk sjokolade eller søt ekkel melkesjokolade?

Vi snakker flytende mørk sjokoladepudding i ølformat.

Lenke til kommentar

Gud jeg har lyst på Sjokolade stout når jeg leser det der, noen som vet om butikker som fører den varen?

Butikker selger ikke øl som har over 4,7 alkoholprosent.

Så et større pol har den da?

Den ligger ikke på nettsidene til vinmonopolet, så det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at den er laga for folk som egentlig ikkje liker øl.

Trur den kan funke greit som nybegynner-øl. Øl med støttehjul om ein vil.

Men det betyr jo ikke at den ikke er god. Går greit å sykle med støttehjul liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...