Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Corona er de beste av de jeg har smakt, men så har jeg jo ikke smakt så mange forskjellige typer heller da Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Eneste jeg drikker er Carlsberg. Eller kan si foretrekker Carlsberg Ikke når jeg er på by'n. Da drikker jeg det de har, men da er jeg også som regel full og kan drikke de beste med alkohol i seg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Corona er de beste av de jeg har smakt, men så har jeg jo ikke smakt så mange forskjellige typer heller da Bra du er enig med meg! Corona er digg. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Den beste ølen jeg vet av er helt klart miller men til vanlig drikker jeg tuborg lite, carlsberg eller e.c. dahls Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har noen smakt Menabrea? Dette er et annerledes italiensk øl, ikke like lett som Moretti, Peroni og Poretti. HAr en mye fyldigere smak, mer modnet frukt og ikke like mye kullsyre. Etter min mening slår denne lett Urquell. Birra Menabrea er min nye favoritt! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har noen smakt Menabrea? Dette er et annerledes italiensk øl, ikke like lett som Moretti, Peroni og Poretti. HAr en mye fyldigere smak, mer modnet frukt og ikke like mye kullsyre. Etter min mening slår denne lett Urquell. Birra Menabrea er min nye favoritt! Hvor finner du den? Jeg har smakt en italiensk øl jeg fant på ICA stormarked, men kan ikke si jeg har sett så mange. Husker heller ikke navnet på den øltypen. Edit: sjekket ut nettsiden til Culina i sted. Det så ikke ut som noen nettbutikk, og jeg fant heller ikke så mange ølglass. Må man oppsøke culina-butikkene for å finne priser og slikt eller? Endret 21. august 2009 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 etter ha drukket en del Slots i det siste.. må jeg virkelig si den er best! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har noen smakt Menabrea? Dette er et annerledes italiensk øl, ikke like lett som Moretti, Peroni og Poretti. HAr en mye fyldigere smak, mer modnet frukt og ikke like mye kullsyre. Etter min mening slår denne lett Urquell. Birra Menabrea er min nye favoritt! Hvor finner du den? Jeg har smakt en italiensk øl jeg fant på ICA stormarked, men kan ikke si jeg har sett så mange. Husker heller ikke navnet på den øltypen. Edit: sjekket ut nettsiden til Culina i sted. Det så ikke ut som noen nettbutikk, og jeg fant heller ikke så mange ølglass. Må man oppsøke culina-butikkene for å finne priser og slikt eller? Har kjøpt den på Meny og Ultra her i Asker, men så den på Centra også. Culina Leverer stort sett til utelivsbransjen tror jeg. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 I kveld blir det Newcastle Brown Ale! Mmmmmm jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Her blir det Grolsch, Red Stripe, San Miguel og Haakon Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja da er runden med Newcastle øl over og når sitter jeg her med en Fredrikstad Pilsner. Den er grei nok. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Red Stripe var helt konge! =D 104 kr/l er litt mye men men Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Smakte nettopp Aas Weissbeer (Hveteøl) Faktisk meget godt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) I dag har det vært grillings, og jeg startet dermed lett og friskt med 3 x Lysholmer Double Ice til maten. Nå, i det solen er på vei ned, går jeg over på 6-packen med Frydenlund Fatøl, med litt mer futt. Snadder. Endret 22. august 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Red Stripe var helt konge! =D 104 kr/l er litt mye men men Joda, jeg skal være med på at 30 kr for en sånn liten flaske er litt penger, men sant, om man har penger så... Det er ikke ofte jeg drikker for å bli beruset, men når jeg gjør det pleier jeg å begynne med god øl (Red Stripe etc) og så avslutte med noe billigere. Det er litt synd at vi ikke får fatt på boksvarianten av red Stripe her i Norge lengre, etter at Mekka ble kjøpt opp. Ett eller annet sted i en mørke kjeller hos foreldrene mine, et par tusen km fra her jeg er nå, finnes det en pose med forskjellige ølglass. Deriblant Bombardier og Red Stripe. I aftens blir det Bombardier, Tine Camembert og Sætre speltkjekts og en god gammel John Hughes film. Av og til... er livet helt ok... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Tok meg en Newcastle Brown Ale da jeg var ute på byn for et par dager siden. Veldig lettdrikkbart og helt kurant øl, men ikke den helt store smaksopplevelsen. Litt over midt på treet. Endret 22. august 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 I dag blir det først en flaske Taybeh, palestinsk øl som er fantastisk godt. Så blir det testing av forskjellig øl på Lillehammer Bryggeri. Gleder meg. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 sjekket ut nettsiden til Culina i sted. Det så ikke ut som noen nettbutikk, og jeg fant heller ikke så mange ølglass. Må man oppsøke culina-butikkene for å finne priser og slikt eller? Ølglass finner du fra side 184 i katalogen deres. De leverer først og fremst til storhusholdninger, men hvertfall i butikken deres i Torggata selger de til private også. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Type: billig øl- Grans premium ekstra , Grans Spesial Bayer, nordlandspils juleøl- nøgne ø juleøl(tror det het julesnadder?) utenlandsk tørstesluker- Sol og moretti Lett "øl" - munkholm MÜNCHENER Øl er digg,jeg testet billig øl i sommer.(resultatet ligger på nett ett sted :!: ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå