Gouldfan Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Denne er god, lokalt men anbefaler virkelig denne Strömstad alen. Piraya IPA new England style. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Ny IPA fra Stigbergets... IPA Muddle var hypnotisert av denne stjernekikkerten.. Skinner jo... 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) Nydelig naken.... Pitch perfect Smaken er Grape frukt og tjukk fruktkjøtt smak. Musikken på hodetelefoner er Kickstart my heart med Mötley Crüe..... Passer bra med Grapefrukt. Endret 24. september 2021 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Da er julekalender nettopp bestilt 🎅 https://lokalbrygg.no/products/lokalbrygg-julekalender Med 23 bryggerier, er det en viss spenning knyttet til hvilket som leverer to enheter 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Klassikker i glasset nå! 4 Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Noen med abonnement hos VG som har lyst til å lekke resultatene fra juleøl-testen? 🙏 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 https://ol-akademiet.no/arets-juleol-2021-er-na-lansert-og-testet/ Til glede for alle lesere publiserer Ølakademiet juleøltesten i fullversjon lørdag 27. november 2021 på våre nettsider. Her er det ingen betalingsmur og det er helt gratis å lese testen. Vi gir deg også våre matanbefalinger til årets juleøl. https://ol-akademiet.no/juleoltest-de-beste-import-juleolene-2021/ 3 1 Lenke til kommentar
Ola Drunk Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Ikke noe galt med en pils, heller, akkurat. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Sjeldent noe spesielt med juleøl. Har prøvd noen porter/stout juleøl fra polet, og det blir ikke kjøpt flere ganger. Lenke til kommentar
Ola Drunk Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Er det etisk sett ikke riktig å ta seg en pils nå? En helt vanlig mandag, 12:40? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 26 minutes ago, Ola Drunk said: Er det etisk sett ikke riktig å ta seg en pils nå? En helt vanlig mandag, 12:40? Litt klønete setning, men jeg ser ikke hva som er etisk galt med å ta en pils nå. Lenke til kommentar
Ola Drunk Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Feynman skrev (7 minutter siden): Litt klønete setning, men jeg ser ikke hva som er etisk galt med å ta en pils nå. Nei, det sier jeg og. Fungerer bedre med litt etanol i blodet, si. Tenker bedre på en pils! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Husk på forskjellen mellom etikk og moral. ☝️ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 On 11/18/2021 at 11:04 AM, Feynman said: Noen med abonnement hos VG som har lyst til å lekke resultatene fra juleøl-testen? 🙏 Lurer også på dette! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 https://ol-akademiet.no/juleoltest-de-beste-norske-juleolene-2021/ Samme som i VG, visstnok 🎄🎅 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Synes det ble mer ribbet for juleøl på polene i år enn tidligere. Da jeg var på ølpolet på Oslo City rett før julaften var det kun Ringnes sin Julebokk igjen. Helt greit siden det er favoritten min, men kan ikke huske at det var så dårlig utvalg før. (Skal sies at jeg kjøpte mye juleøl tidligere i desember når utvalget var bedre.) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Fordi grensene har vært mer stengt i år, så folk har vært nødt til å handle på polet. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Ola Drunk skrev (På 22.11.2021 den 12.39): Er det etisk sett ikke riktig å ta seg en pils nå? En helt vanlig mandag, 12:40? Etisk riktig er vel å kjøpe Økologiske miljøvennlige øl, eller øl som deler ut til veldedighet eller er ekstra snill mot arbeiderne... Moralens pekefinger er det du skal passe deg for, i min bok er det helt innafor å ta en øl til lunsj dersom du har fri... Men jeg avholder meg fra det meste nå, og ikke bra å drikke øl hver dag. På en pen sommerdag, så mener jeg nesten det er moralsk pliktig å ta en øl, dvs om du ikke har noe problemer ellns, da kan du ta en Clausdaler eller munkholm eventuelt en ekte brus. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Dette blir spennende. Har tre til i bokser for en anledning. Innis & Gunn Laphroaig QC casks. 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Innis var god, litt subtil Laphroaig røyksmak i finish. De gamle Innis hadde mer fatpreg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå