Gouldfan Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Åh lørdagsøl. Har smakt en Stigbergets West Coast IPA. Nydelig. Stone go to IPA er fin den også og rimelig. Hatt en pils også, halvliter. Og hører hodetelefoner. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Herlig Har kommet noen Stigbergets på polet her i Norge også nå, litt skeptisk til og bestille siden jeg ikke ander hvor gamle dem er. Kjører en surøl fra Amundsen nå Rainbow Potion ''Mango, pineapple and ginger sour'' 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Amundsen og Stigbergets er det eneste som virkelig fenger her. Samt Omnipollo.... Alt annet blir second Next best. Stone er bang budgett. Nå Poppels Russian Imperial Stout. Ikke min beste Ris men den er ren. Jeg er ikke overbegeistret for sukker, kaker, og melkepulver. Kaffe går an. Endret 18. januar 2020 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Regner og blåser ute, favoritt væretypen min! (vestlending ja) Hjemmebrygget Engelsk IPA i glasset og Islay snadder....! 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Lørdag igjen, og en øl. En syrlig bærøl. St.Eriks Hallon Berliner Weise 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Ser det går mye i whiskyer fra Islay til ølen. Det er noe helt spesielt med dem. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Spartapus skrev (49 minutter siden): Ser det går mye i whiskyer fra Islay til ølen. Det er noe helt spesielt med dem. Hadde en dram ardbeg idag også til en Stout. Smakte meget godt. Men passet nok ikke til rosa Berliner Weisse. Endret 1. februar 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg skal anbefale at Islay whisky av ung alder 12 og nedover passer ypperlig med IPa, pale ale og bitter... Det passer sykt godt sammen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Gouldfan skrev (2 timer siden): Jeg skal anbefale at Islay whisky av ung alder 12 og nedover passer ypperlig med IPa, pale ale og bitter... Det passer sykt godt sammen. Skal finne meg en ung Islay og teste sammen med favoritt-IPAen Pernicious Weed. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Dancing In The Mooblight av Northern Monk/Wylam 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Spesialølslipp 13/02/20. Får noen av dere opp listene? Pr 10/02 får jeg ikke lastet de ned. https://www.vinmonopolet.no/Ølslipp13.februar Endret 10. februar 2020 av Xtra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Xtra skrev (2 minutter siden): Spesialølslipp 13/02/20. Får noen av dere opp listene? Pr 10/02 får jeg ikke lastet de ned. https://www.vinmonopolet.no/Ølslipp13.februar Linken din tar meg bare hit til denne tråden igjen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Merk teksten, høyreklikk, go to. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Linkene fungerer ikke på nettsiden her heller nei. Er vell Bondevik som har beordret ''teknisk feil'' Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 10 hours ago, Xtra said: Spesialølslipp 13/02/20. Får noen av dere opp listene? Pr 10/02 får jeg ikke lastet de ned. https://www.vinmonopolet.no/Ølslipp13.februar Du er ikke alene om problemet. Klaget til de på FB så satser på at det blir fikset ila dagen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) https://www.vinmonopolet.no/Ølslipp13.februar åja, dere klaget på at listene ikke gikk å laste ned.. Endret 11. februar 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Akkurat tilbake fra langhelg i Brüssel. Det er ingen hemmelighet at Belgia har lange tradisjoner med øl og ved siden av Tyskland må jeg si det er det landet med best øl. Ølpolene i Norge har heller ikke så verst utvalg av belgisk øl nå. Det eneste som skuffet var IPAene. De var tamme og minnet mest om pilsnere med et ørlite hint humlebitterhet. Jeg holdt meg derfor til blonde og bruin. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) AndrèFronDrei skrev (10 timer siden): Du er ikke alene om problemet. Klaget til de på FB så satser på at det blir fikset ila dagen. Listene er klare nå. Nyhetene fra Nøgne Ø ser bra ut. Omtaler av enkelte av ølene fra slippet: https://lassel.blogg.no/smaksnotater-for-ol-slippet-13-februar-2020.html Endret 11. februar 2020 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Black Jack Verdi Imperial Stout 8.2% lagret på røykwhisky fat. Til en røykwhisky, Bunnahabhain Moine 46,3 nonchilll filtered... 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Brewski Pango IPA Spennende 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå