Dubious Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 En øl til 50 kroner på polet smaker mye bedre enn en øl til 50 kroner på butikken Butikkølen må begrensens til en viss prosent Polølet har fritt løp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Måtte kjøre en omvei hjem fra jobb i dag grunnet stengt vei, og siden jeg da kjørte rett forbi pol med brukbart utvalg ble det jo et stopp! Salikatt sin nye Brown Ale + Lerviger ( To av dem nye, Freakshake og Idaho Picnic) 8 WIred IPA og Stout, Amundsen sin Glazed & Confused og en Gipsy Hill / Northern Monk colab Endret 11. november 2019 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Må lære meg å lese tydligere på flasken hva jeg faktisk kjøper 2 ganger har jeg kjøpt øl med cherry, og jeg liker ikke cherry Haand Fatlagret Nissemor, går ned, men blir ikke kjøpt igjen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) Stor oversikt over forskjellige stiler med eksempler. Endret 18. november 2019 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Fikk testet Fuller's London pride i helgen. Ble overrasket, positivt. Ikke noe sjokk eller veldig spennende, men rund og behagelig. Godt med hint av karamell og en herlig sødme. Det blir absolutt flere av denne, for en rolig fredagskveld med godlyd i stua var den perfekt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) Jeg har fått bestilt første runde juleøl, her jeg bor i Sverige. Gjeve var at jeg fikk bestilt 3 Lusse Lelle fra Brekeriet, samt en helflaske Lefmanns Glukriek.. Samt endel jule Stouts,og diverse svenske juleøl.... Er heller dårlig utvalg på bolagene ved grensen. Så om du skal ha noe på svenskehandel, så må du nesten bestille.. carolus belgisk var vel det eneste jeg så som interesserte. Ellers masse mindre gode jule IPA og greie brownale. Endret 18. november 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 4 hours ago, PatSharpX said: Stor oversikt over forskjellige stiler med eksempler. Har et par pint-glass med veldig lik design: 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Pop skrev (6 timer siden): Fikk testet Fuller's London pride i helgen. Ble overrasket, positivt. Ikke noe sjokk eller veldig spennende, men rund og behagelig. Godt med hint av karamell og en herlig sødme. Det blir absolutt flere av denne, for en rolig fredagskveld med godlyd i stua var den perfekt. Fin fin den, er veldig glad i Engelsk øl selv. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 7 hours ago, PatSharpX said: Stor oversikt over forskjellige stiler med eksempler. Burde ikke spontanfermenterte være en egen kategori heller enn å være en underkategori av ales? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 the_last_nick_left skrev (28 minutter siden): Burde ikke spontanfermenterte være en egen kategori heller enn å være en underkategori av ales? Why det er øl det også Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Det er under ale stilen ja. Det er lambic og American Wild Ale. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Gouldfan skrev (20 timer siden): Jeg har fått bestilt første runde juleøl, her jeg bor i Sverige. Gjeve var at jeg fikk bestilt 3 Lusse Lelle fra Brekeriet, samt en helflaske Lefmanns Glukriek.. Samt endel jule Stouts,og diverse svenske juleøl.... Er heller dårlig utvalg på bolagene ved grensen. Så om du skal ha noe på svenskehandel, så må du nesten bestille.. carolus belgisk var vel det eneste jeg så som interesserte. Ellers masse mindre gode jule IPA og greie brownale. Har du testet Stigbergets Yanga Wake AM? https://www.systembolaget.se/dryck/ol/yanga-wake-am-3401015 Poppels skal ha en Vintervarmer som er ok. Sleepy Bulldog, Electric Nurse og Brutal Brewing har jo gode APA og IPA uten at jeg har testet de mørkere sakene deres. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Hva blir det av MBCC på folket her, da? Både blå og grønn her i gården. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Tror ikke det blir noe MBCC på meg i år heller dessverre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Lindheim fikk bronse for deres Lille Røde under Brussel Beer Challange forrige helg! Lindheim leverer alltid solid på fruktølet! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Haand Jule Stout er nesten like god som Dark Horizon, til en noe snillere pris Lenge siden jeg har kjøpt Dark Horizon Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 7 hours ago, d'espresso said: Hva blir det av MBCC på folket her, da? Både blå og grønn her i gården. Går for gull i år igjen. Det minner meg på at jeg må få tak i hotell og flybilletter ASAP Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 kimare skrev (8 timer siden): Har du testet Stigbergets Yanga Wake AM? https://www.systembolaget.se/dryck/ol/yanga-wake-am-3401015 Poppels skal ha en Vintervarmer som er ok. Sleepy Bulldog, Electric Nurse og Brutal Brewing har jo gode APA og IPA uten at jeg har testet de mørkere sakene deres. Har en elecrtic nurse, tror de kalte den Black ale, noen barley wine, diverse Imperial stouts, Mohawk blizzard IS, og masse jeg ikke husker. Ingen jule IPA, skulle gjerne hatt et par men bare om de er ekstra gode. Jeg skulle gjerne lagt ut bilder av innkjøp men vet ikke om noen gratis bilde delings apper.. tror jeg 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Gouldfan skrev (3 timer siden): Har en elecrtic nurse, tror de kalte den Black ale, noen barley wine, diverse Imperial stouts, Mohawk blizzard IS, og masse jeg ikke husker. Ingen jule IPA, skulle gjerne hatt et par men bare om de er ekstra gode. Jeg skulle gjerne lagt ut bilder av innkjøp men vet ikke om noen gratis bilde delings apper.. tror jeg Kan du ikke bare legge ut her ved å legge til filer? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Ny barsjef hos Henry & Sally aka Mikkeller Oslo. Har kommet mye spennende på tap der. Var innom en tur i går, er TTO med The Veil Brewing Co. nå, mange solide IPA varianter. Rykes om TTO fra Hill Farmstead Brewery på nyåret også, kanskje USA og verdens beste microbrygger? Endret 20. november 2019 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå