PatSharpX Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Fikk med meg ett par flasker Aon fra Onmipollo fra systembolaget i Strømstad i helgen. Det tror jeg er på min topp 3 av stouter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Fikk med meg ett par flasker Aon fra Onmipollo fra systembolaget i Strømstad i helgen. Det tror jeg er på min topp 3 av stouter. Det nye store eller det gamle i byen? Jeg var på det gamle og synes de har sørgelig lite Stouts. Det store nye er veldig uoversiktlig Craft beer I ølkasser osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Det nye store eller det gamle i byen? Jeg var på det gamle og synes de har sørgelig lite Stouts. Det store nye er veldig uoversiktlig Craft beer I ølkasser osv. Den nye. Aon var vel en av totalt 5 stouter, ganske stusselig utvalg ja. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Ja Da vet jeg iallefall at Omnipollo er på det nye, Stigbergets er på det gamle.. altså imperial stout. Edit å den ja,den har jeg smakt, for mye sukker synes jeg, liker ikke så mye melk og sukker i stout. Endret 9. september 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Skal til Berlin om en måned. Finnes det muligheter for å handle øl på flyplassen i Berli og ta med hjem, skal videre fra Gardermoen. Eller blir det taxfree på Gardermoen, igjen. Glassflasker i bagasjen frister lite, noen bokser kan jeg selvfølgelig snike med om det ikke er andre alternativer. Endret 9. september 2019 av kimare Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Tror nok det er bedre utvalg på Gardermoen. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 +ØL polene har slipp på torsdag (fredag i nettbutikk). Med unntak av noen magnum'er er hele lista ganske kjedelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 +ØL polene har slipp på torsdag (fredag i nettbutikk). Med unntak av noen magnum'er er hele lista ganske kjedelig. To fra Cascade jo, da blir det shopping på meg! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Skal til Berlin om en måned. Finnes det muligheter for å handle øl på flyplassen i Berli og ta med hjem, skal videre fra Gardermoen. Eller blir det taxfree på Gardermoen, igjen. Glassflasker i bagasjen frister lite, noen bokser kan jeg selvfølgelig snike med om det ikke er andre alternativer. Ja, det er mulig, men utvalget er ikke det beste. Handla 4 flasker med lokalt øl fra en suvenir-sjappe. Så ikke noen bokser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Artikkel om Lindheim i DN Smak. Var innom å besøkte der i sommer, det kan varmt anbefales. Meget solid kvalitet på ølet de lager, i hvert fall de fruktbaserte. https://www.dn.no/smak/drikke/esben-holmboe-bang/gvarv/ol/-det-er-sjelden-man-smaker-noe-som-er-sa-norsk/2-1-664190?fbclid=IwAR2AGd5EeyMfKN7Hej-SBXSh2jUvNIS8vLO6yTddikfjBCTEdRy0koCeYaY 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Pohjala innkjøpt til helgen. Gleder meg. Endret 26. september 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 2 dager gammel Salikatt DDH Citra på mitt lokale pol. Svinger rett innom etter jobb for å ha frem til neste gang den brygges (vistnok neste vår) Blir og et par av DIPA'en til Cloudwater. Life is goooood 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 2 dager gammel Salikatt DDH Citra på mitt lokale pol. Svinger rett innom etter jobb for å ha frem til neste gang den brygges (vistnok neste vår) Blir og et par av DIPA'en til Cloudwater. Life is goooood Hvor er dette? Mon tro om de er like ferske i hele Rogaland. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Det nye store eller det gamle i byen? Jeg var på det gamle og synes de har sørgelig lite Stouts. Det store nye er veldig uoversiktlig Craft beer I ølkasser osv. Dere må bestille på nett, vettu. Da får du tilgang på mye snasent Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Dere må bestille på nett, vettu. Da får du tilgang på mye snasent Jo gjorde det med Pohjala, men de kjenner jeg fra før. Er skeptisk til å kjøpe Neipa på nett, redd for gamle flasker. Pohjala både stout og Neipa var fortreffelig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) Dere må bestille på nett, vettu. Da får du tilgang på mye snasent Støttes. Hatt stor suksess med å planlegge harryturene litt i forkant (typ to ukers tid). Bruk systemizr.se Edit: Er det forresten noen som vet noe om når Dark Horizon 6 kommer? Og evt. pris? Ser det er 0,33-flasker, og at det meldes om at den er betraktelig bedre på flaske enn på fat. Endret 29. september 2019 av d'espresso Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Støttes. Hatt stor suksess med å planlegge harryturene litt i forkant (typ to ukers tid). Bruk systemizr.se Edit: Er det forresten noen som vet noe om når Dark Horizon 6 kommer? Og evt. pris? Ser det er 0,33-flasker, og at det meldes om at den er betraktelig bedre på flaske enn på fat. Tror det var i november slippet at DH6 skulle komme. Blir vel å kjøe noen flasker da ja. FIkk smakt den på Haadtverksbryggfestivalen i Oslo i sommer, var bra! 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Hvor er dette? Mon tro om de er like ferske i hele Rogaland. Det var på Sandnes Kvadrat. Ser den er tilgjengelig i resten av landet, men er usikker om det er ferskeste batch'en. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Det var på Sandnes Kvadrat. Ser den er tilgjengelig i resten av landet, men er usikker om det er ferskeste batch'en. Takk får sjekke med om det er mulig å skaffe i Haugesund. Mistenker at Karmøy ikke har nyeste. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Takk får sjekke med om det er mulig å skaffe i Haugesund. Mistenker at Karmøy ikke har nyeste. Haugesund hadde den gamle når jeg var der sist uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå