PatSharpX Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Var i Belgia forrige helg og fikk da vært en tur innom Brasserie Cantillon, det var en sykt fet opplevelse! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Jon Packer har laget app for Håndverksølfestivalen i Oslo også. https://hof.jonpacker.com/ Flere som skal ta turen?Får dessverre bare dratt fredag selv, skal i bryllup på lørdagen. Andre gang ett bryllup krasjer med denne. Jævlig irriterende. Endret 5. juni 2019 av PatSharpX Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Jon Packer har laget app for Håndverksølfestivalen i Oslo også. https://hof.jonpacker.com/ Flere som skal ta turen? Får dessverre bare dratt fredag selv, skal i bryllup på lørdagen. Andre gang ett bryllup krasjer med denne. Jævlig irriterende. Storkoste meg i fjor. I år er jeg derimot i Danmark og studerer, og har eksamen på onsdag. Er klin umulig å få til... Vel vel. Får komme sterkere tilbake neste år. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Var der i fjor jeg også, Syns det var bra opplegg. Satser på at det blir like bra i år. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Var der i fjor jeg også, Syns det var bra opplegg. Satser på at det blir like bra i år. Det vil jeg tro det blir. Enn så lenge får jeg vente med å smake DH6, jeg, da Ryktes om at flaskene kommer på polet i november. Stod faktisk først i køen i fjor for både DH1 og DH2, på festivalen. Kult opplegg. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det vil jeg tro det blir. Enn så lenge får jeg vente med å smake DH6, jeg, da Ryktes om at flaskene kommer på polet i november. Stod faktisk først i køen i fjor for både DH1 og DH2, på festivalen. Kult opplegg. Kompis av meg også, men de var vel bare tilgjengelige på fredagen og jeg var der på lørdagen. Men gleder meg til DH6 ja! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Nytt spesialslipp på torsdag13. juni. https://www.vinmonopolet.no/Spesiallansering_%C3%98L Smaksnotater fra aperitif.no: https://www.aperitif.no/artikler/test-de-aller-beste-olene-kommer-langveis-fra-med-ett-solid-unntak/467114/2 Endret 13. juni 2019 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Er vell ute i butikkene i dag, og kan søkes opp på nettet i morgen. Handler nok Nøgne Ø sine og Lervig sin, siden dem er de eneste som blir tilgjengelig på salg i nettbutikken Endret 13. juni 2019 av Skogslik 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Nytt slipp i juli: https://www.vinmonopolet.no/nyheterJuli2019 Endret 5. juli 2019 av Xtra Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg har drukket typer øl fra Tyskland, f.eks. Beck's, Löwenbräu osv Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Nytt slipp i juli: https://www.vinmonopolet.no/nyheterJuli2019 Ble en bestilling på disse: Buxton Moray Flow (13%) Põhjala Karneval (10,9%) Põhjala Vahtra (10,8%) Against The Grain Pretty Willie's (13%) Brewdog Paradox Uncle Duke's (13,2%) + Kinn og Stigbergets sine. Endret 6. juli 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Pohjala er gode saker.. vanskelig å uttale men alle de jeg har prøvd var meget gode. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Pohjala er gode saker.. vanskelig å uttale men alle de jeg har prøvd var meget gode. De hadde noen tap takeover eller noe på Brygg i helgen/forrige uke. Fikk dessverre ikke dratt. Men ja, de har mye godt, i hvert fall stoutene deres. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Noen andre som plukket noe opp på slippet idag? Utenom Hommage og samtlige fra Lindheim ble det en del Pöhjala, Nomad, Cervisiam og Ølkymisten for min del. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Noen andre som plukket noe opp på slippet idag? Utenom Hommage og samtlige fra Lindheim ble det en del Pöhjala, Nomad, Cervisiam og Ølkymisten for min del. Mange står som nyheter, men som jeg har kjøpt på polet før. Blir det automatisk nyhet fordi de kommer tilbake? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Mange står som nyheter, men som jeg har kjøpt på polet før. Blir det automatisk nyhet fordi de kommer tilbake? Tror det klassifiseres som nyhet om det får et nytt varenummer. Det som kan trigge det er endring av emballasje, vintage eller volum, inkludering ikke bare i tilleggsutvalget (gjetter her) eller at det er tatt ut for så å bli tatt inn igjen (sletting og nyetablering av varenummer). Har og drukket min andel av både Bhuthurt, Avalon og Against the Grain kjøpt på polet. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Bestilte disse i dag: Põhjala Odravein Põhjala x De Struise Brouwers As Good As It Gets Põhjala x Other Half Hämarik Porter Against The Grain Bo & Luke Mulig jeg kjøper noe mer senere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg kjøpte Poppels imperial stout, Stone Go to IPA, Amundsen's Hobliminal messages, Stigberget Westcoast IPA, og fire 0.5 pils og en kasse 5cl norsk akevitt... Pils og akevitt til fårikål. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg kjøpte Poppels imperial stout, Stone Go to IPA, Amundsen's Hobliminal messages, Stigberget Westcoast IPA, og fire 0.5 pils og en kasse 5cl norsk akevitt... Pils og akevitt til fårikål. Hah, satt akkurat og drakk Hobliminal messages for noen minutter siden. Ikke dum den - veldig frisk og fruktig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Spørs om jeg får smakt så mye, siden sønnen vår på 5 år er forkjølet med litt feber. Men når mamma kommer hjem så blir det iallefall pils og en akevitt til maten på far. Ja den Hobliminal er god, Stigbergets er veldig god også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå