Solaris Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Noen bilder fra Storo, som i dag åpnet som +ØL-butikk med 547 sorter. Et massivt steg fremover fra tidligere, og nå gjelder det å benytte seg av tilbudet slik at det vedlikeholdes eller endatil utvides. Overblikk: Bakladet kjølevegg for IPA, hveteøl og lager: 4 kjøleskap for Saison og Pale Ale. Stouts, porter, belgisk, m.m. står i hyllene på gulvet. Sur- og juleøl er plassert utenfor bildene. 1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Etter omtrent 10 år med leting var det Storo de kom opp med? Sikkert kjekt for de som bor i nærheten, for min del fortsetter jeg nok med å bestille via nettsiden og få det levert på det lokale polet. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Ja, i grunn ganske utrolig! Du går dessverre glipp av spesialutvalget, hvor man ikke kan bestille til sitt nærpol. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Ja, i grunn ganske utrolig! Du går dessverre glipp av spesialutvalget, hvor man ikke kan bestille til sitt nærpol. Men til postkontor kan man. Jeg er heldig som har gratis frakt til postkontoret. Spesialslippene i hvertfall, ikke tilleggsutvalg varer da. Endret 6. desember 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Etter omtrent 10 år med leting var det Storo de kom opp med? Sikkert kjekt for de som bor i nærheten, for min del fortsetter jeg nok med å bestille via nettsiden og få det levert på det lokale polet. Oslo City også, men vet ikke hvordan det har blitt der. Må sjekke neste gang jeg skal på kontoret. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Uff rakk ikke Lusse Lelle salget fra Brekeriet idag, sov dårlig og glemte det. Når jeg ringte 13.00 var det sluttsolgt. Vel da får jeg se etter andre kandidater. Har endel juleøl i boden, heldigvis har de masse på bolaget.. så får handle litt mer når jeg får julepengene. Endret 7. desember 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre... For min del ikke noe galt med Storo, tvert imot. Det jeg reagerer mest på er at Vinmonopolet etter å ha brukt minst 4-5 år på leting etter nytt lokale til å åpne dedikert ølutsalg i Oslo, visstnok uten hell, plutselig snur om og går for å bygge om to av de eksisterende butikkene (Storo og Oslo City). Det kunne de fint gjort i 2013 og fortsatt letingen etter "bedre" lokaler.. Det har ikke hengt på greip at Oslo tilbys under halvparten av ølutvalget i LANGT mindre byer som Ålesund og Bodø. Jeg har ettertrykkelig gjort dette klart for Vinmonopolets distrikssjef, og han har selv erkjent at de har underlevert, uten at det har gjort noen forskjell. Monopolismen i ett nøtteskall... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Kompis var på Oslo City i dag, så veldig bra ut der også! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre...Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm. Like mange transportmuligheter ved Storo som ved det for lengst nedlagte i Vika. Tog, t-bane, trikk, flybuss og buss innen 5 minutter gange. ? Parkering i kjelleren. Det ligger endatil i indre by, dog ikke i sentrum og på ingen som helst måte så «usentralt» til som Lillestrøm... Oslo City er i såfall midt i sentrum, og ble også +ØL på torsdag. Løp og kjøp! ? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Oslo City er i såfall midt i sentrum, og ble også +ØL på torsdag. Løp og kjøp! Utvannet konsept ja Øl+ ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm. Vika er jo et helvete å kjøre til i forhold til Storo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm. Vika? Nei, takk, Storo og Oslo City er gode plasseringer. Det at Norges største by har to øl+ pol ser du på som negativt? Endret 9. desember 2018 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Var innom Oslo City i dag. Ser veldig lovende ut, bra variasjon på bryggeriene osv. Tok med meg disse hjem, skulle gjerne handlet mer, men siden jeg går til og fra jobb så er det greit å holde vekten nede, siden jeg drar med meg PC osv også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kom hjem fra Englandstur i går, så måtte jo ha med litt godsaker i kofferten! Er noe med og studere i butikkhyller og handle fysisk, handler stort sett bare på polet på nett her hjemme og får tilsent. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kom hjem fra Englandstur i går, så måtte jo ha med litt godsaker i kofferten! Er noe med og studere i butikkhyller og handle fysisk, handler stort sett bare på polet på nett her hjemme og får tilsent. Hadde de Amundsen i butikk der? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hadde de Amundsen i butikk der? Ja En kombinert slakterbutikk og ølbutikk faktisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ja En kombinert slakterbutikk og ølbutikk faktisk. Kult! Det hørtes ut som en butikk jeg hadde kost meg i! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Noen som har funnet ut hvilket øl som ble drukket i Juleølkalenderen episode 8. Tror aldri navnet ble nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå