PatSharpX Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Mikkellers pub i Oslo åpner i morgen. Henry and Sally, der Kniven lå før, rett ved torggata. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Mikkellers pub i Oslo åpner i morgen. Henry and Sally, der Kniven lå før, rett ved torggata. Såg de hadde Penta og Hexa på menyen. De må jo koste en ganske så stor formue i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Tja, folk bruker da langt større summer enn det på øl og det er mange kjøpesterke blant ølhundene i Oslo. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 På åpningskveldene har de hvertfall størst muligheter til å selge voldsomt dyrt øl. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Såg de hadde Penta og Hexa på menyen. De må jo koste en ganske så stor formue i Norge Disse var helt magiske, Hexa ble full pott fra nesten samtlige av de jeg var med, snakk om munnfull. Disse koster 150,- for 0,2. Kunne sikkert solgt for dobbel pris også. Hadde kun ett fat av hver, disse forsvant naturlig nok ila helgen. Puben åpnet faktisk på fredag, til min store glede, siden jeg skulle på julebord på lørdag. Det var en "testdag" så du holdt bare åpent til kl 21 for å se at alt fungerte som det skulle til selve åpningen på lørdag. Virker som ett veldig bra sted, kommer nok til å besøke det ofte fremover. Endret 19. november 2018 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Fytti denne var god. Må kjøpe mer! Malmgård Imperial Winter Warmer. Endret 19. november 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Disse var helt magiske, Hexa ble full pott fra nesten samtlige av de jeg var med, snakk om munnfull. Disse koster 150,- for 0,2. Kunne sikkert solgt for dobbel pris også. Hadde kun ett fat av hver, disse forsvant naturlig nok ila helgen. Det var ikke så galt. Så de gikk for 700 DKK for en 0.75 L hos Mikkeller Webshop, så regnet med en måtte ta togangen for den norske prisen. Får forresten min første smak av Hudson Valley idag. Bytter til meg to av de pluss åtte nye fra Other Half mot restene jeg har av Trillium og Tree House Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Fytti denne var god. Må kjøpe mer! Malmgård Imperial Winter Warmer. 15426326895783520262190125483225.jpg Butikkøl? Austmann Juleøl var utsolgt på Obs City Syd Blir kjøp av Austmann Stille Natt på polet i morgen, om de ikke er utsolgt allerede da.. Har drukket en og jeg likte lukten, og smaken Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Butikkøl? Austmann Juleøl var utsolgt på Obs City Syd Blir kjøp av Austmann Stille Natt på polet i morgen, om de ikke er utsolgt allerede da.. Har drukket en og jeg likte lukten, og smaken Svensk Pol/systemøl bare 27, noe kr flasken. Har fått sikret meg 4 til. Veldig god balanse og veldig kompleks og sterk. Bedre enn trappister og litt lettere i smak, altså god balanse. Som du ser er det 10,2% så langt unna butikkøl. Som regel er imperial øl veldig sterke i prosent. Butikk-øl heter ofte Session eller everyday. Endret 20. november 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) Denne kjøper jeg hvert år, men i år måte jeg bestille, kjøpte 4. En smakt idag. Kjempegod synes jeg. Mohawk Blizzard imperial Stout Endret 22. november 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Gjennomførte en ganske så grei IP trade her om dagen. Driver å jobber meg gjennom resultatet og er foreløpig mest fornøyd med Moonwake, Pacific Punch og DDH Mylar Bags https://lh3.googleusercontent.com/pWkaDQMuA-kF6gmCnqLjrRgWcatzFKipSne9h4cd6dMWjD8bAbQARlDknWroEWmTURoMhW9giHwAwBOGj8-SJtT6dZwDb3_r0Jc_ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Gjennomførte en ganske så grei IP trade her om dagen. Driver å jobber meg gjennom resultatet og er foreløpig mest fornøyd med Moonwake, Pacific Punch og DDH Mylar Bags https://lh3.googleusercontent.com/pWkaDQMuA-kF6gmCnqLjrRgWcatzFKipSne9h4cd6dMWjD8bAbQARlDknWroEWmTURoMhW9giHwAwBOGj8-SJtT6dZwDb3_r0Jc_ Linken funker ikke? Men er det en IPA test? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Linken funker ikke? Men er det en IPA test? Aha. Nei, bare en oversikt over byttingen. Satser på det dukker opp nå Endret 23. november 2018 av AndrèFronDrei 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Jeg fikk omsider smakt på Ny Ålesund IPA i dag, fantastisk fruktig og god IPA med akkurat passe bitterhet for min smak. Får den vel kun på fat her, den selges muligens på bokser i Ny-Ålesund så det blir litt eksklusivt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 https://www.vinmonopolet.no/Spesialslipp_%C3%B8l_desember_2018 Fy faen for en ræva slipp... Blir skuffet gang på gang av Vinmonopolet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Inneholder jo et par solide klasseøl: Founders Backwoods Bastard og den helt fantastiske Uncle Jacobs BBA Stout fra Avery. Bare sistnevnte gjør slippet til et svært bra et ! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Tenkte egentlig bare å plukke opp en Founders Breakfast Stout (jippi for horizontalsmaking), men gir muligens noen kroner til Qvart og Avery óg Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 La oss ikke glemme at Vinmonopolet slapp over 210 juleøl for kun en drøy måned siden, og ytterligere 45 sorter uken etter det igjen. Morgendagens slipp når ikke opp til disse. Kan vi dog forvente det så nært etter hverandre..? Jeg støtter 'Vice' på at Avery Uncle Jacob's Stout og Founders Backwoods Bastard er "klasse". Dersom noen ikke synes de er spennende blir det mer på oss andre. Aller mest gledes jeg over at Storo (og Oslo City) nå blir +ØL. Noe som gir betydelig økt utvalg, og ikke minst kjølevegg/skap for korrekt oppbevaring. Hovedstaden har vært sulteforet på dette i en årrekke og endelig tar Vinmonopolet grep! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Aller mest gledes jeg over at Storo (og Oslo City) nå blir +ØL. Noe som gir betydelig økt utvalg, og ikke minst kjølevegg/skap for korrekt oppbevaring. Hovedstaden har vært sulteforet på dette i en årrekke og endelig tar Vinmonopolet grep! Veldig spent på dette, skal se om jeg får tatt turen til Oslo City i morgen for å se hvordan det har blitt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 En ting her jeg bor er at jeg styrer unna alt Ipa juleøl. Høydarene er Belgisk, surøl, barleywine og Stouts av de mer spesielle juleøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå