Gouldfan Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Kjøpte en ny trappist dubbel til helgen. Nyhet og 24,90kr Westmalle Endret 21. september 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Helgens øl innkjøp.. Endret 12. oktober 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Kilkenny, godt butikkøl, men ikke så mye/sterk smak, men spørsmålet er, hvilken kategori faller dette inn i og hvilke andre øl ligner, men smaker mer? Ja, det står Irish Red Ale og Draught på boksen, men det sier meg egentlig ikke så mye Forøvrig ikke noe fan av Guinnes Endret 13. oktober 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Helgens øl innkjøp..15393732299018765546135163259870.jpg Amundsen sine er digg! Håper dem falt i smak! Kjører en fra Garage Project nå, liker godt bryggeriet. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kilkenny, godt butikkøl, men ikke så mye/sterk smak, men spørsmålet er, hvilken kategori faller dette inn i og hvilke andre øl ligner, men smaker mer? Ja, det står Irish Red Ale og Draught på boksen, men det sier meg egentlig ikke så mye Forøvrig ikke noe fan av Guinnes Siden Skogslik snakker om Garage Project, så kan jeg fortsette. Prøv Garage Project Red Rock Reserve. På lager på mange pol. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Siden Skogslik snakker om Garage Project, så kan jeg fortsette. Prøv Garage Project Red Rock Reserve. På lager på mange pol. Den er god! Anbefales ja. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Hvor får man kjøpt Murphy's Irish Red? Bortsett fra puber Systembolaget har den på 30 liters fat, til 1890 SEK + 625 i pant Endret 13. oktober 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Amundsen sine er digg! Håper dem falt i smak! Kjører en fra Garage Project nå, liker godt bryggeriet. Joda smakte den siste i kveld. Er favoritten av de skandinaviske Ipa og syrlige øl, uavhengig av pris... Hvorfor?? De er alltid rykende ferske og fullpakket av smak og humle. De hadde ikke hopbliminal messages da, Det er favoritten min, samt Lush på sommaren.. ? Endret 14. oktober 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Nytt slipp på polet 18.10: https://www.vinmonopolet.no/spesialslipp_oktober_2018 Det er en ølblogger som har smaksnotater fra ølslippet. http://m.lassel.blogg.no/1539468533_oktoberlanseringen_for_lpolene_smaksnotater.html Endret 14. oktober 2018 av Xtra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Veldig med slipp den siste tiden! 26 Oktober er det jule øl også, og uken etter er det november slippen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Det lokale polet har allerede reservert plass for juleølet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Joda smakte den siste i kveld. Er favoritten av de skandinaviske Ipa og syrlige øl, uavhengig av pris... Hvorfor?? De er alltid rykende ferske og fullpakket av smak og humle. De hadde ikke hopbliminal messages da, Det er favoritten min, samt Lush på sommaren.. Hvorfor hva? Kjører litt tyske øl for tiden, Hofbräu Oktoberfestbier i glasset nå. Lettdrikkelig og godt! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Denne var også rykende fersk tappet oktober.. nyhet på systemet. Frisk og god, rimelig tror 18kr Anbefales Shapeshifter West coast ipa. London Endret 20. oktober 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har hatt den selv, var bra! men kostet vell 50-60kr her på polet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har hatt den selv, var bra! men kostet vell 50-60kr her på polet Du må se det positive. Felleskassen Jeg støtter kun polakker.(Russere) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) I Norge har eller hadde man noen norske som hevet seg over ting man hadde i Sverige da. Men er ikke samme stasen over norske øl lenger, har blitt mer mainstream. Tror det endret seg når han Nøgne fyren solgte seg ut av det. Når jeg skal mimre tilbake til norske storhetsdager så tar jeg en Amundsen. Hatt en idag, Apocalyptic thunder juice. NE-Ipa. Ikke dyre de heller, 24-26kr typ. Kjøpt en Chimay blue på taxfree også 29kr, men den får spares... +1l russisk vodka 99kr til damene og 1l Cognac Xo 349kr... Og to brett Heineken til en kamerat 299kr. Øl er billigere i Sverige, men husk de betaler mye skatt og får veldig lite lønn. Så vi nordmenn har det bedre. Dere har råd til det. Endret 21. oktober 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) En til idag, Sonyklokkene er på. Radio the Mothership IIPA. Veldig god den også. 28,90kr.. "Idiot slow down" står det på boksen. Så det får bli siste ikveld.. Så mye bra kunst på ølbokser.. Endret 21. oktober 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Vel Mothership var ikke fersk denne gangen, så da vet dere det. 2 av 3 er ikke verst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 I Norge har eller hadde man noen norske som hevet seg over ting man hadde i Sverige da. Men er ikke samme stasen over norske øl lenger, har blitt mer mainstream. Tror det endret seg når han Nøgne fyren solgte seg ut av det. Når jeg skal mimre tilbake til norske storhetsdager så tar jeg en Amundsen. Hatt en idag, Apocalyptic thunder juice. NE-Ipa. Ikke dyre de heller, 24-26kr typ. Kjøpt en Chimay blue på taxfree også 29kr, men den får spares... +1l russisk vodka 99kr til damene og 1l Cognac Xo 349kr... Og to brett Heineken til en kamerat 299kr. Øl er billigere i Sverige, men husk de betaler mye skatt og får veldig lite lønn. Så vi nordmenn har det bedre. Dere har råd til det. Ingen har råd til å være Nordmenn. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 De bompengene dere har, det hadde ikke gått i Sverige... For å si det sånn, folk hadde ikke kommet seg hjem fra jobb. Det hadde blitt revolusjon.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå