Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innis & Gunn til bare 14 svenske er jo et rent røverkjøp sammenlignet med norske priser.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) I tillegg ble det godt ulovlige mengder med snadderølet I&G, kan jo ikke annet når de koster 14 svenske pr flaske..! Noen småflasker Guinness extra stout ble det plass til, samt noen liter tuborg gold. Koster Innis & Gunn 16 kroner?! Hva faen! Det er jo nesten gratis! Har de Guinness extra stout på andre sida av grensa? Extra Stout ja, og det på småflasker. I&G kosta enten 14,- 16,- eller 18,- Uansett grisebillig. Kjøpte mye forskjellig, bla SA black ale og boston lager, så husker ikke prisen eksakt. Edit: På systembolagets sider står I&G oak aged til 21,- flaska. Er overbevist om at jeg betalte mindre, men kan jo ha hatt et aldri så lite drypp i ren glede over utvalget.... Endret 2. april 2009 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva koster disse 1,25 litrene med øl? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som har tips til øl som passer godt til grilling? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Det kommer an på hva du skal grille. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hah, Grans har hengt seg på GRILL-serien på rema 100, med sin egen Grans Grill. Har ikke smakt den, men anbefaler den ikke:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det kommer an på hva du skal grille. Blir vel indrefilet fra svin tenker jeg Noe lyst øl som er tingen da, eller? Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Det kommer an på hva du skal grille. Blir vel indrefilet fra svin tenker jeg Noe lyst øl som er tingen da, eller? Lyst øl, men litt mer alkohol er det jeg bruker. Øl fra polet som har rundt 6%, er hva jeg foretrekker. Endret 29. mai 2009 av Mcclane Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ble ihvertfall kjøpt inn diverse "sommervarianter" + ett par flasker amstel Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Ble ihvertfall kjøpt inn diverse "sommervarianter" + ett par flasker amstel Jeg tror jeg ville gått for Hoegaarden, Pilsner Urquell eller muligens Paulaner hadde jeg virkelig skulle slått på tromma hadde det blitt Delirium Tremens. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er ikke fan av mørkt øl, så det går mest i Heineken. Corona er overvurdert ganger tusen, dyrt er det og... Samme her, Heineken og Frydenlund Fatøl er mine favoritter Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Som fattig student går det mest i: Beste ølet etter min mening. Forandrer sikkert mening når jeg blir eldre, men akkurat nå er det det eneste jeg kan ordentlig nyte. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Snakker om Premium... Litt gammelt bilde, men, som vi vet, vanskelig å fikse bilder av norsk øl pga lover etc. Utover det, beste ølet for oss som egentlig ikke er sånn helt der på øl, men likevel føler oss litt for tøff til å kjøpe seksere med cider. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Grans premium er et imponerende øl til prisen! Normalt rynker jeg på nesen til butikkpils. Det meste annet grans har av øl er bare tull imo. Hansa premium er også en helt ok butikklager. Den har et snev av weisbier i seg som gjør den rikere på smak enn det meste andre som ola dunk kaller PILS (som strengt tatt er lagerøl!). Skal dere smake PILS, prøv f.eks. Urquell. Til grillmat er det mange som sverger til america-style grilløl. Personlig foretrekker jeg en Indian pale ale, English special bitter eller en pils som har litt bitterhet (spes til svin) (f.eks. Bertensens Økologiske som selges i copp-butikkene). Jeg ønsker å oppfordre det norske folk til å VIRKELIG utfordre sine ølfordommer og utvide sin horisont når det kommer til øl. Det er så fruktelig mye godt som ligger mellom budweizer og guinnies! Dra f.eks, på nermeste lokale microbryggeri og test en husbrygget pils" Det var dagens/nattens/morgendagens øl-rant. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Amstel var noe av det bedre jeg har smakt, perfekt for sommervarmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Amstel var noe av det bedre jeg har smakt, perfekt for sommervarmen Vet du hvor jeg kan få tak i Amstel? Endret 31. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Amstel var noe av det bedre jeg har smakt, perfekt for sommervarmen Vet du hvor jeg kan få tak i Amstel? Type dyre matbutikker, f. eks meny og ultra. Endret 31. mai 2009 av brrah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Får svippe en tur innom den lokale Meny butikken neste gang jeg er øl-tørst. Der jeg pleier å handle øl uansett, kiwi og slikt har for dårlig utvalg. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Amstel er nydelig sommerøl ja! Nordlandspils er fortsatt favoritten både på sommer og vinter for min del. Tror jammen meg jeg skal kose meg med en nå. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal til Brussel i November, så ber om minst 5 belgiske øl som anbefales på det sterkeste? Eneste belgiske øl jeg selv har smakt, er Duvel, så gleder meg enormt til å smake ølet til munkene der nede. Kom med forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå