Skogslik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Er Mango, men tror dem hade strawberry ogsaa. Begrenset hva jeg faar med meg hjem Ha samme her, siden kneler jo som bare det. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Noen som har fått bestilt fra polet? Blir kastet ut i hytt og gevær. Skjer hver jævla gang. Den der innloggingsserveren deres må seriøst være en RaspberryPi over et 56k modem Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Mon tro om Vinmonopolet leier server hos Altinn?!I to timer har jeg forsøkt å gjennomføre handel av en håndfull ølflasker, og det eneste som skjer er at man blir kastet ut i hytt og pine. På tide å avvikle monopolet spør du meg... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hva er folk på utkikk etter i dag hos polet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) La inn ordre paa disse nyhetene i dag: Brouwerij de Molen Push & PullBrewdog Paradox RyePohjala Pime Öö Islay BARenaissance Tribute Barley WineStone Brewing Xocoveza Haandbryggeriet/Stone/Brewdog Inferno Triple IPACervisiam Toxic Alevenger American Pale Ale Har et lite lass som maa hentes naar jeg er hjemme igjen neste uke Endret 3. november 2017 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Endte opp med å ringe inn en bestilling. Gikk egentlig ganskje kjapt når en hadde artikkelnummerene klare. Synes det er direkte flaut at de ikke klarer å holde systemet oppe. Det er er en varslet dato med ganske lite trafikk mtp størrelsen på slippet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Svensk ol handel her i Gdansk, brukbare priser ogsaa. Vanlig Omnipollo Pecan, hazel og bourbon. + noe mer. Hvordan er prisene i Polen? Omnipollo Noa feks? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Den kostet ca 75kr. Noe mer for Hazel og Bourbon. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Brewdog Paradox Rye Fun fact. Denne koster 145 NOK på Systembolaget, mot 149 på polet. Dæven. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Svensk ol handel her i Gdansk, brukbare priser ogsaa. Vanlig Omnipollo Pecan, hazel og bourbon. + noe mer. Dugges lager veldig bra surøl, gi gjerne rapport på hvordan den der er! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg synes Brekeriet er rå på sure øl. Så egenartede og ikke minst grei pris i Sverige.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dugges lager veldig bra surøl, gi gjerne rapport på hvordan den der er!Dugges har kommet utrolig sterkt de siste årene. Deres "overdådige" stouts er helt på linje med Omnipollo sine. Cocoa Cacao er fantastisk. Drakk den parallelt med Omnipollo sin "Maple Truffle Ice Cream Waffle" og syntes faktisk Dugges var hakket bedre. "Speyside Cacao" og "Yummy Rummy" er også nydelige, og ikke minst collabben med Omnipollo "Anagram Bourbon Barrel Aged Blueberry Cheesecake Stout" 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ble lei av å ha halve kjøleskapet fullt opp med øl, så tok inn et slik i stedet. Må si det gjorde seg! 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Dagen jeg bygger meg en mancave er et slikt skap et must! Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Øl tråd? Oh wow. Er ikke noe spesielt glad i øl, Carlsberg er sånn okei. Blanc er forsåvidt på samme smak, men tyskie og mesteparten har en forferdelig ettersmak som gjør at mye øl bare smaker forferdelig (for sterkt osv.). Kunne heller ønske det var mer øl som hadde en smak av noe uten en så ille ettersmak. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hehe, ok. "Tyskie" og lignende er vel av de ølene som smaker minst på alle måter. Øl finnes i alle mulige smaker så det finnes garantert øl som du også liker. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Ble lei av å ha halve kjøleskapet fullt opp med øl, så tok inn et slik i stedet. Må si det gjorde seg! Respektabelt oppsett! Ser vi deler samme forkjærlighet for Caractère Rouge, får forhåpentligvis tak i 2016/2017 vintagene idag. Kjører selv lagring og oppbevaring i en temperert bod. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Øl tråd? Oh wow. Er ikke noe spesielt glad i øl, Carlsberg er sånn okei. Blanc er forsåvidt på samme smak, men tyskie og mesteparten har en forferdelig ettersmak som gjør at mye øl bare smaker forferdelig (for sterkt osv.). Kunne heller ønske det var mer øl som hadde en smak av noe uten en så ille ettersmak. Kjøp deg noe mer spennende øl, så blir du mer glad i det også. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Dagen jeg bygger meg en mancave er et slikt skap et must! Absolutt. Må nevnes at denne modellen er laget for resturanter/barer etc, og har et forholdsvis tilstedeværende lydnivå. Det egner seg dårlig i alle former for oppholdsrom - men pent er det uansett. Ble lei av å ha halve kjøleskapet fullt opp med øl, så tok inn et slik i stedet. Må si det gjorde seg! Respektabelt oppsett! Ser vi deler samme forkjærlighet for Caractère Rouge, får forhåpentligvis tak i 2016/2017 vintagene idag. Kjører selv lagring og oppbevaring i en temperert bod. Ser bra ut! Hadde 6 flasker Rouge, 2 er forsvunnet. Hvor kjøper du fra? Var ganske vanskelig å få tak i de flaskene via vinmonopolet. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Pleier å kjøpe på reise. Adskillig lettere å få tak i lenger syd i Europa. I dag er det to ølbutikker i Nederland som skal raides. Satser på Rodenbach og Deus I tillegg til diverse lokale stouts og IPA'er 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå