Skogslik Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Brutal pris paa Omnipollo ja, nesten rart den kan koste saa mye. Haaper jeg finner den her i Gdansk som jeg er naa, kan jeg spare litt i hvert fall. Endret 1. november 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Er det ok for veganere å drikke øl med lactose som feks Brekeriet Lusse Lelle Endret 1. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Er det ok for veganere å drikke øl med lactose som feks Brekeriet Lusse Lelle? Står den har melkesyrebakterier... En slags lussekatt,saffran surøl.Spør fordi jeg har vegansk søster.Puh vanskelig navn.. Endret 1. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da er billetter til Mikkeller Beer Celebration Copenhagen sikret. Litt synd at bryggeri-lineupen ikke er annonsert enda, men om det blir tilsvarende fjoråret har jeg ingenting å frykte. Noen andre som har tenkt seg sydover i mai? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Er det noen som har deltatt på denne? http://www.latviabeerfest.lv/en/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Drakk Omnipollo - Noa Pecan Mud Cake Stout Bourbon Barrel Aged i går! Det var saker as! Full score på untappd fra meg! 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Drakk Omnipollo - Noa Pecan Mud Cake Stout Bourbon Barrel Aged i går! Det var saker as! Full score på untappd fra meg! Interessant hvor forskjellig smaken er. Har prøvd Bourbon-varianten selv og syntes den var betragtelig dårligere enn basevarianten. Opplevde at den føltes tynnnere/mindre viskøs og med mindre særpreg. Alkoholen stakk seg for mye frem. Solid 3 av 5 for meg, som tilsvarer at den var OK men at jeg ikke kommer til å prøve den igjen Endret 2. november 2017 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Nå er det en stund siden jeg drakk basis versjonen, men mener å huske at den ikke var like "brutal" som denne. Kan jo nevnes at det var øl nummer 6 for kvelden, så kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Er nok flere som er enig med deg angående høy score (ligger på 4.41 avg. på UT), men den traff ikke meg, desverre. Heldigvis har det gått sport i å lage fatlagrede pastry-stouts i det siste så jeg kan heller kose meg med Sippin' into Darkness eller Dark Lord Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Fikk Mail kjapt fra Brekeriet.. Er kun Honning ølene som ikke er Veganske... Så da blir det Lusse Lelle for lillasyster.... Prøver å hamstre inn juleøl det begynner å bli slutt på.. Slitsomt uten bil, får ta med meg sekken. Endret 2. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Fikk Mail kjapt fra Brekeriet.. Er kun Honning ølene som ikke er Veganske... Så da blir det Lusse Lelle for lillasyster.... Prøver å hamstre inn juleøl det begynner å bli slutt på.. Slitsomt uten bil, får ta med meg sekken. Var akkurat på polet å hentet en del flasker selv, ble sekk og ett nett gitt. 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Den der Glühkrieken virker ganske spennende. Skal prøve å plukke opp en selv. Står faktisk at den skal serveres varm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Den der Glühkrieken virker ganske spennende. Skal prøve å plukke opp en selv. Står faktisk at den skal serveres varm Ja, er ikke så stødig på belgisk, men det står noe om at den skal varmes opp til 70 grader. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hva heter den fra Mikkeller? Angående det, billetter av typen Grønn i boks til neste års MBCC! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hva heter den fra Mikkeller? Angående det, billetter av typen Grønn i boks til neste års MBCC! Via To From; https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Belgia/Mikkeller-Via-To-From/p/3562202 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Noen som har erfaring/anbefalinger rundt å lagre Omnipollo Mud Cake? Hva heter den fra Mikkeller? Angående det, billetter av typen Grønn i boks til neste års MBCC! Via To From; https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Belgia/Mikkeller-Via-To-From/p/3562202 Takk Endret 2. november 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Noen som har erfaring/anbefalinger rundt å lagre Omnipollo Mud Cake? Har ikke noe erfaring med det, men vil ikke tro det er noe problem. Så lenge du ikke lar den stå i sollys osv. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Sånn ble mitt juleølkjøp, resten jeg skal ha er det ikke fare for at går tomt, så de kjøper jeg neste lønning. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Svensk ol handel her i Gdansk, brukbare priser ogsaa. Vanlig Omnipollo Pecan, hazel og bourbon. + noe mer. 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Misunner deg den Milkshake IPA'en. Er det strawberry? I tilfelle er det av mine favorittøl. Har og vært på utkikk etter både Cocoa Cacao og Hazel. Sitter selv å prøver å komme inn på Vinmonopolet sine sider. Det begynner å bli tragikomisk at nettsidene går ned hver gang det er slipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå