magicus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Becks er beste ølen.. er vel ingen her som faktisk har smakt becks og ikke likt den??! Endret 20. desember 2006 av magicus Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 noen som vet om en god hveteøl som selges i norge? 7473374[/snapback] Nøgne Ø Wit er veldig bra! Chimay er bra. Og sikkert flere andre også.. Har dårlig erfaring med.. Ringnes hveteøl..den er altfor syrlig..mer enn jeg liker ihvertfall.. Aass Julehvete(Julehelvete..sry kunne ikke dy meg! ) synes jeg var en veldig rar bastard..en blanding av juleøl og hveteøl som jeg ikke synes noe særlig om til tross for at den roses av mange anmeldere her og der. Ellers så er jeg stor fan av Aass bryggeri! 7541625[/snapback] De selger ikke Nøgne Ø her i butikkene, selv om det ikke er så langt til Grimstad her (Studerer i Grimstad og den er ikke i butikkene der heller!!). Men på Maxien her så selger de Mack Hvete, og den er forsåvidt god. Er ikke en krystall som jeg vil lage men en vanlig hvete øl. Den er ganske god, men kanskje litt for søt? Funker iallefall rimelig greit å drikke mange av de Kjøpte også en tysk en på polet som var veldig god Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nøgne Ø selges bare på polet. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nøgne Ø selges bare på polet. 7573644[/snapback] Fant det på Ultra (solsiden, trondheim) Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nøgne Ø selges bare på polet. 7573644[/snapback] Fant det på Ultra (solsiden, trondheim) 7573945[/snapback] Da må det jo være vannskadet... Mener å tro at alt Nøgne Ø jeg har sett har holdt over 4.7%. Det er forøvrig ikke lange biten fra Ultra til polet da, rett over veien. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) De har litt av hvert, noen med 4,5 og noen over. http://www.nogne-o.no/oltyper.html Jeg rekker aldri polet Edit: Må ikke bygge quote-tårn Endret 26. desember 2006 av m_eide Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nøgne Ø finnes også på enkelte Meny butikker..det er der jeg har kjøpt Nøgne Ø Wit..altså hveteølet deres. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nøgne Ø finnes også på enkelte Meny butikker..det er der jeg har kjøpt Nøgne Ø Wit..altså hveteølet deres. 7585323[/snapback] Nøgne Ø er etter min mening oppskrytt... de var heldige for ett år siden, men etter det har alle variantene smakt hjemmebrygg uten unntak. (dvs innbefattet polvarene) Som å gå på hvilket som helst mikrobryggeri i landet (hvor alle øltvarianter har en overdøvende ettersmak som ødelegger for kjennere) Godt etikett-design er ikke det samme som god smak. Og omvendt. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Westmalle Trappist smaker ganske bra . Smakte noe dårlig i dag. Miller Genuine Draft, det smakte øl med sirup i. Virkelig dårlig amerikansk skvip etter min mening. Styr unna. Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg liker ingen typer øl. Hverken i edru eller beruset tilstand. Det eneste som til nød kan gå an, er Corona. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg likte Lyholmer Double Ice før, men jeg er liksom blitt litt "lei" av øl. Så er jeg ikke gammel nok til å kjøpe sprit selv. Jeg har bare smakt Ringnes Pilsner, Lysholmer Double Ice, Guinness, Tuborg, Heineken, Ultra ett eller annet, Dahls og noe diverse juleøl. Ingen av dem er direkte gode, men man må jo komme i form, så jeg slurper innpå. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Noen som har smakt halvliterne man får kjøpt på Lidl, de som er tappet på glassflasker (15,- stk)? Tyske greier.. Endret 7. mai 2007 av supern- Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som har smakt halvliterne man får kjøpt på Lidl, de som er tappet på glassflasker (15,- stk)? Tyske greier.. Synes de smaker sinnsykt godt, selvom det er en litt spessiell smak. Billig også.. 7637066[/snapback] Jeg har dårlig erfaring med billig øl..men siden jeg ikke har smakt dette ølet du beskriver kan jeg jo ikke si noe om det. Men Lidl kommer jeg nok aldri til å handle på. Synes det hele er ganske suspekt.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Men Lidl kommer jeg nok aldri til å handle på.Synes det hele er ganske suspekt.. Haha, men Rimi og Rema har du ingen problemer med? Er det ikke litt suspekt at Norges rikeste menn har blitt rike på å selge "billig"? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Aas for alle penga her. Ellers så er Tuborg en billig og god øl. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 San Miguel, Mythos, Carlsberg Black Gold, Hoegaarden, Guinness og Murphys for å nevne noen av favorittene. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Men Lidl kommer jeg nok aldri til å handle på.Synes det hele er ganske suspekt.. Haha, men Rimi og Rema har du ingen problemer med? Er det ikke litt suspekt at Norges rikeste menn har blitt rike på å selge "billig"? 7637841[/snapback] Har jeg sagt jeg handler der? Nei jeg handler ikke på hverken Rimi eller Rema 1000..jeg synes det hele er som varelagere..ikke butikker. Meny er bedre. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den beste ølen man får kjøpt i Norge, er etter min mening Tuborg. Den beste ølen i internasjonal forstand, er rumenske Ursus. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som har smakt halvliterne man får kjøpt på Lidl, de som er tappet på glassflasker (15,- stk)? Tyske greier.. Synes de smaker sinnsykt godt, selvom det er en litt spessiell smak. Billig også.. 7637066[/snapback] Jeg har dårlig erfaring med billig øl..men siden jeg ikke har smakt dette ølet du beskriver kan jeg jo ikke si noe om det. Men Lidl kommer jeg nok aldri til å handle på. Synes det hele er ganske suspekt.. 7637811[/snapback] Noen av varene på Lidl er faktisk ganske bra. Skjønner ikke at folk har så mye imot dem. Det eneste som er nedsatt er importerte ting (primært tyske) som godteri, øl, brus, husholdning ect. Norske varer koster like mye der som ellers.. Kan skjønne at noen ikke liker Lidl pga det Tyske vareutvalget, men det er et dårlig argument og si at butikken suger bare fordi det er en billigkjede. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Prøvde Mack Hveteøl nå men jeg synes ikke den var bedre enn Nøgne Ø Wit.. Før jeg gjør noe annet må jeg jo prøve Erdinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå