Skogslik Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Stigbergets må dere prøve om dere er i Sverigeriket.. Westcoast IPA er som Kinn Vestkyst i gamle dagar... Har veldig lyst til å prøve denne, men bare synd jeg aldri er i Sverige Kan jo håpe den kommer på polet her engang... Kommer noen fra Oppigårds på slippen i morgen, skal testes. Angående ''Vestkyst'' Drakk en for ikke så lenge siden, men syns den smakte veldig forskjellig fra når jeg drakk denne sist (Flere år siden) Mulig jeg husker feil, eller har den endret seg? Endret 6. juli 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Stigbergets må dere prøve om dere er i Sverigeriket.. Westcoast IPA er som Kinn Vestkyst i gamle dagar... Har veldig lyst til å prøve denne, men bare synd jeg aldri er i Sverige Kan jo håpe den kommer på polet her engang... Kommer noen fra Oppigårds på slippen i morgen, skal testes. Angående ''Vestkyst'' Drakk en for ikke så lenge siden, men syns den smakte veldig forskjellig fra når jeg drakk denne sist (Flere år siden) Mulig jeg husker feil, eller har den endret seg? Sjekket flere ganger, desverre har den endret seg DRASTISK, jeg kjøper den ikke mer, og har mistet tillit til Kinn. Nøgne Ipa, og Haandbryggeriets versjon har bedre tillit, og konsistenshet... Man endrer ikke et perfekt resept. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Mine kilder informerer om at de har Stigberget på Røør i Oslo. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Mine kilder informerer om at de har Stigberget på Røør i Oslo. Korrekt! Røør har Stigbergets American Pale Ale, West Coast, Amazing Haze og Bootzy på fat. Pluss 50+ andre morsomheter... Endret 6. juli 2017 av Solaris Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Stigbergets må dere prøve om dere er i Sverigeriket.. Westcoast IPA er som Kinn Vestkyst i gamle dagar... Har veldig lyst til å prøve denne, men bare synd jeg aldri er i Sverige Kan jo håpe den kommer på polet her engang... Kommer noen fra Oppigårds på slippen i morgen, skal testes. Angående ''Vestkyst'' Drakk en for ikke så lenge siden, men syns den smakte veldig forskjellig fra når jeg drakk denne sist (Flere år siden) Mulig jeg husker feil, eller har den endret seg? Oppgårds har noen gode, men jeg synes ikke det meste av deres øl er noe som Utmerker seg på en spennende måte. Omnipollo, Electric nurse, Mohawk og Stibergets er der oppe derimot.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 7704602 Great Divide Yeti Imperial Stout 1 STK à 80,00 NOK 6800102 Great Divide Oak Aged Yeti Imperial Stou 1 STK à 79,90 NOK 7338802 Great Divide Yeti Chocolate Oak Aged 1 STK à 80,00 NOK 7716302 To Øl Stress Test 1 STK à 59,90 NOK 1635802 Wild Beer Wildebeest Imperial Stout 1 STK à 94,90 NOK 7710502 Nøisom Brown ale 1 STK à 69,00 NOK 6982902 Founders KBS Bourbon Barrel Aged Stout 4 STK à 109,90 NOK Håper noen eller alle disse er gode da jeg har betalt med levering til polet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Great Divide Yeti, syns den som bare heter Imperial Stout er den beste. Fikk endelig testet Founders Breakfast Stout i går på Beer Palace. Denne likte jeg veldig god, fint kaffepreg. De serverte den litt for kald bare. Ekstra kult at man får det i en egen kaffekopp. Bildet er bare for å vise koppen, stjålet fra nettet. Endret 20. juli 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg skjønner ikke lunken Stout om sommeren, synes det imperial er typ en høst vinter øl. Men det er jo smak og behag da, en imp kan smake godt til frokost eller helst lunsj innomhus. Men den varmen... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skjønner meg ikke på de som drikker kald smakløs IPA Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Drikker mest pilsner i sola, Ipa drikker jeg kun på kvelden inne.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Surøl eller fruktøl på dagen, stout og porter på kvelden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skjønner meg ikke på de som drikker kald smakløs IPA Jeg kan gå med på at du ikke liker smaken til IPA, det er fullstendig lov, men hvordan kan du mene at IPA er smakløs? Da har du ikke drukket IPA, eller så er det noe galt med smaksløkene dine Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skjønner meg ikke på de som drikker kald smakløs IPA Jeg kan gå med på at du ikke liker smaken til IPA, det er fullstendig lov, men hvordan kan du mene at IPA er smakløs? Da har du ikke drukket IPA, eller så er det noe galt med smaksløkene dine Saken er vel mer at mange drikker IPA på 4 grader, noe som er alt for kaldt. 10 grader +- er mer passe. Du kan jo tappe den på 4 grader og la temperaturen stige gradvis så ser du hva det gjør med smaken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Jeg forstod ikke at du kritiserte temperaturen. Jeg bruker alltid å la den stå litt på benken før jeg drikker den Endret 20. juli 2017 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Humle passer perfekt kjølig, malten derimot har godt av litt tid i glasset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Endret 20. juli 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg liker ikke hverken kullsyre eller skum Når jeg heller øl i glasset så skal det ikke være bobler eller skum Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skum er en stor faktor for kvalitet imo. Finnes ikke godt øl uten godt skum. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skum er en stor faktor for kvalitet imo. Finnes ikke godt øl uten godt skum. De fleste stout/porter er uten skum Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skum er en stor faktor for kvalitet imo. Finnes ikke godt øl uten godt skum.De fleste stout/porter er uten skum Ikke de bedre jeg har smakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå