d'espresso Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Åja. Trodde det var i dag! Takk. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Men spesialutvalget kommer uansett ikke opp på nettsiden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Gadd ikke kjøpe inn noe påskeøl, for det intresserte ikke særlig med brownales og porter... Prøvde et sett med Bath sist helg, britisk stil, så litt jordnært og enklere, men noen ganger er det godt. Kjøpte istedenfor dette og Stigbergets Ipa, samt en innis & Gunn... Endret 5. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Foreløbig satser jeg på å plukke med meg disse: Avery Brewing Co. - Tweak Bourbon Barrel Aged Coffee Stout Avery Brewing Co. - Mephistopholes Imperial Stout Voss Bryggeri/Le Trou du Diable - Quadruple Bypass Stone Brewing - Encore Series Stone Bitter Chocolate Oatmeal Stout Gigantic Brewing - Pipewrench Oskar Blues Brewery - Deviant Dales IPA Alesong - Hop Farm Founders Brewing Co - Lizard of Koz Imperial Stout Lost Coast Brewing - Fogcutter Iipa Founders Brewing Co - Frootwood Gigantic Brewing - IPA Portland Cider Co. - Hoprageous Nøgne Ø - Eternal Rest Fikk først anledning til å gå innom polet igår, men fikk fremdeles kjøpt samtlige på lista + noe annet småsnacks. Hadde ikke regnet med at Founders & Gigantic sine var bombers, så ble noe mer en jeg først hadde regnet med. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Foreløbig satser jeg på å plukke med meg disse: Avery Brewing Co. - Tweak Bourbon Barrel Aged Coffee Stout Avery Brewing Co. - Mephistopholes Imperial Stout Voss Bryggeri/Le Trou du Diable - Quadruple Bypass Stone Brewing - Encore Series Stone Bitter Chocolate Oatmeal Stout Gigantic Brewing - Pipewrench Oskar Blues Brewery - Deviant Dales IPA Alesong - Hop Farm Founders Brewing Co - Lizard of Koz Imperial Stout Lost Coast Brewing - Fogcutter Iipa Founders Brewing Co - Frootwood Gigantic Brewing - IPA Portland Cider Co. - Hoprageous Nøgne Ø - Eternal Rest Fikk først anledning til å gå innom polet igår, men fikk fremdeles kjøpt samtlige på lista + noe annet småsnacks. Hadde ikke regnet med at Founders & Gigantic sine var bombers, så ble noe mer en jeg først hadde regnet med. Jøss - på hvilket pol? På CC Vest var de utsolgt for Eternal Rest allerede på fredag. Jeg var heldig som fikk reservert de to siste over telefon. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Foreløbig satser jeg på å plukke med meg disse: Avery Brewing Co. - Tweak Bourbon Barrel Aged Coffee Stout Avery Brewing Co. - Mephistopholes Imperial Stout Voss Bryggeri/Le Trou du Diable - Quadruple Bypass Stone Brewing - Encore Series Stone Bitter Chocolate Oatmeal Stout Gigantic Brewing - Pipewrench Oskar Blues Brewery - Deviant Dales IPA Alesong - Hop Farm Founders Brewing Co - Lizard of Koz Imperial Stout Lost Coast Brewing - Fogcutter Iipa Founders Brewing Co - Frootwood Gigantic Brewing - IPA Portland Cider Co. - Hoprageous Nøgne Ø - Eternal Rest Fikk først anledning til å gå innom polet igår, men fikk fremdeles kjøpt samtlige på lista + noe annet småsnacks. Hadde ikke regnet med at Founders & Gigantic sine var bombers, så ble noe mer en jeg først hadde regnet med. Jøss - på hvilket pol? På CC Vest var de utsolgt for Eternal Rest allerede på fredag. Jeg var heldig som fikk reservert de to siste over telefon. Kvadrat. Når jeg tenker meg om, så glemte jeg å plukke opp Eternal Rest. Skal prøve den på et event senere, så gjorde meg ikke noe særlig hvorvidt den var tilgjengelig eller ei. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Fikk med meg Poppels Påske Porter og Stigbergets Amazing Haze IPA..... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Kan man kjøre bil etter å ha drukket en 0,33 flaske med 2,5%? 3-4 timer etter den er drukket. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Kan man kjøre bil etter å ha drukket en 0,33 flaske med 2,5%? 3-4 timer etter den er drukket. Jeg tror det går bra etter alle de timene, men man vet jo aldri i Norvegen... Råder deg til å kjøpe alkotester på apoteket eller hvor man får sånt... Man må jo blåse uansett før man blir bøtelagt... Egentlig er det bare tull å nekte noen å kjøre bil etter en småflaske 2,5.. Men det er jo også sånn at enkelte folk, som damer og folk som er overfølsome(oftest fordi de aldri smaker alkohol) og de blir jo tilogmed brisen av en øl... Men 2,5? Vel vel.... Endret 8. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hm ja skulle tro det men er uansett ikke vits å ta noe sjanse. Må kjøre senere i kveld/natt så tenkte jeg kunne kanskje ta en Cervisiam øl på 2,5% i kveld. Men kan heller se om jeg finner noe brukbart alkoholfritt i butikken Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Hm ja skulle tro det men er uansett ikke vits å ta noe sjanse. Må kjøre senere i kveld/natt så tenkte jeg kunne kanskje ta en Cervisiam øl på 2,5% i kveld. Men kan heller se om jeg finner noe brukbart alkoholfritt i butikken Dersom du har noe pol i nærheten kanskje de har nanny state fra Brewdog? Den er litt bedre enn alkfrie i butikken. Mikeller sin alkoholfrie er ok den også. Endret 8. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Dem hadde nanny state på Coopen jeg var innom, så kjøpte en av den + en Aass IPA alkoholfri. Første gang jeg prøver meg på øl uten alkohol Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 I "gamle dager" kunne en mann drikke en flaske øl og fortsatt være under grensen, derav navnet kjørepils. Med forbehold om vekten din betyr det at du nok kan kjøre om ikke rett etter å ha drukket en flaske 2,5%, så i hvert fall en time etter. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Det er ikke bare i gamle dager man kunne drikke en kjørepils/øl. Du kan ta deg en øl gitt at du ikke kjører bil med mer enn 0,2 promille. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Satans forkjølelse gjør så mye jeg ikke kjenner smaken av ølet om dagen. Håper virkelig det gir seg før påske, for da hadde jeg tenkt å smake på en del nytt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Satans forkjølelse gjør så mye jeg ikke kjenner smaken av ølet om dagen. Håper virkelig det gir seg før påske, for da hadde jeg tenkt å smake på en del nytt. Drikk pepsi max isteden.... Ellers drikker du bare rimelige øl som feks Hansa IPA... Det er bare tull å drikke dyre øl når man mister all smak.. Jeg var der selv i Desember, men da hadde jeg iallefall unnskyldingen at jeg var på familieselskap og med søsteren min..... Men smakte ingenting... Mister jo luktesansen også... Det sagt så tror jeg det er bedre med en skikkelig stout, enn surøl og IPA til forkjølelse.. Endret 11. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Kjipt det der ja, håper det går fort over. Var ute å gikk tur i går i iskald vind. Tenkte på det etterpå at nå må jeg bare ikke få halsproblemer... Handlet siste rest i dag til påsken. Blant annet en Vestkyst som er mindre en måned gammel i følge datoen på flasken, det må vell være rimelig ferskt! Endret 11. april 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Noen som har noe kjennskap til hvorfor utløpsdatoen på Kentucky Breakfast Stout er så kort? En jeg kjøpte her om dagen går ut i november.. Og jeg som hadde lagringsplaner. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg har aldri hatt noe problem med lagring av øl.. Lagrer mest når jeg brygger selv.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Noen som har noe kjennskap til hvorfor utløpsdatoen på Kentucky Breakfast Stout er så kort? En jeg kjøpte her om dagen går ut i november.. Og jeg som hadde lagringsplaner. Founders KBS? Sjekket dem jeg har i kjelleren men finner ingen utløpsdato på dem. Bare at dem er flaske 5 Desember i fjor. Men mange som mener disse har godt av lagring i flere år, vill vell bli rundere i smaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå