AndrèFronDrei Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Ser ikke ut til at noen her inne enda har postet en lenke til Ølmonopolet.no Det er en nettside som henter inn vareutvalget til Vinmonopolet og kombinerer med informasjon fra Ratebeer. Da kan en enkelt kan finne de høyest ratede ølene tilgjengelig over disk i det langstrakte land 5 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Fin side det ja! Litt nytt til helgen: KBS havner i kjelleren. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Har bestilt noe øl selv, som jeg skal hente på polet i morgen/i dag Skal i samme slengen kjøpe med mer kokos øl og noe annet i mindre volum da jeg synes 650ml er alt for mye og selv 500ml kan være litt mye noen ganger Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Genial side. Takker... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vinmonopolet har jo ikke lov til å ha "salg", men de justerer vel priser en gang i måneden. Det eksisterte en side som publiserte disse endringene å viste hvilke produkter som hadde fått redusert pris. Noen som husker denne og har link? Prøvd å google litt, har funnet godtdrikke.net, men var ikke den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Vinvalg du tenker på? Var ikke klar over det var prisjusteringer hos polet, så den skal jeg bli flinkere å følge med på. Endret 6. februar 2017 av AndrèFronDrei 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vinvalg du tenker på? Var ikke klar over det var prisjusteringer hos polet, så den skal jeg bli flinkere å følge med på. Vinvalg.JPG Yes, den der var det nok. Uansett noe sånt jeg tenkte på. Takk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Noen som kan anbefale noen gode øl i ''bitter'' sjangeren? Gjerne butikk øl. Testet Kinn sin ''Ekstra God Bitter'' på fredag, å dette er uten tvil en øltype jeg kan like! Driver å tester Kinn sine øl jeg ikke har prøvd før, en hver helg. Neste helg blir det Bøvelen. Endret 12. februar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kriek of Telemark, gikk rett i vasken Faller i samme kategori som mye sprit, det holder med en liten slurk Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kriek of Telemark, gikk rett i vasken Faller i samme kategori som mye sprit, det holder med en liten slurk Smaken er som baken. Personlig får jeg ikke nok av den og andre sure, gode fruktøl. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kriek of Telemark, gikk rett i vasken Faller i samme kategori som mye sprit, det holder med en liten slurk Smaken er som baken. Personlig får jeg ikke nok av den og andre sure, gode fruktøl. Den var god, men i små mengder, etter noen slurker så vart den forferdelig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Det er så irriterende når restauranter serverer i helt feil temperatur. Var på trattoria popolare i går, veldig god mat, dårlig service, godt øl. Men når jeg til desserten bestiller en Imperial Stout (Verdi fra Birrificio Del Ducato, veldig god) også er den kaldere enn jeg ville servert pils så blir jeg litt skuffet. Tenk om de hadde behandlet vinen sin på samme måte. Jeg burde sagt i fra, men tenkte ikke noe over det der og da. Ølkunnskapene hos de fleste restauranter er alt for lav Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Det der med serveringstemperatur feiler tilnærmet alle på. Selv skjenkesteder med 20 tappelinjer og hundrevis av flasker serverer alt iskaldt - som jo blir særdeles feil for alkoholsterk og smaksrikt øl, typ staut, porter og barley wine... Min løsning er å bestille to, en som kan drikkes kald mens den andre tempereres. Synd de ikke tar håndverket sitt mer alvorlig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hentet noen flasker på posten i dag, inkludert en Cervisiam Toxic ALEvenger. Veeeldig uklart øl i flasken + mye gjær i hele flasken. Vill dette roe seg ned ved at den står i kjøleskapet? Tenkte å ha denne i morgen før konsert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ja, men det tar gjerne mer enn en dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ja tenkte meg det, da får den vente. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hadde den store glede av å nyte en Heady Topper i går, og må virkelig si at den lever opp til hypen. Hvis noen klarer å få sine hender på en boks er den virkelig verdt det! Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hadde den store glede av å nyte en Heady Topper i går, og må virkelig si at den lever opp til hypen. Hvis noen klarer å få sine hender på en boks er den virkelig verdt det! Godt å høre at den lever opp til hypen. Har den på bucket listen og satser på at jeg får smakt meg gjennom tilbudet til Alchemist på MBCC i mai. Hvordan fikk du tak i den forresten? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hadde den store glede av å nyte en Heady Topper i går, og må virkelig si at den lever opp til hypen. Hvis noen klarer å få sine hender på en boks er den virkelig verdt det! Godt å høre at den lever opp til hypen. Har den på bucket listen og satser på at jeg får smakt meg gjennom tilbudet til Alchemist på MBCC i mai. Hvordan fikk du tak i den forresten? Ja, den lever faktisk virkelig opp til det, synes jeg. Er faktisk som det står bak på boksen, at det kommer "wave after wave" med humle.. En helt spesiell opplevelse. MBCC gikk i vasken i fjor, og gjør nok det i år og... Sjansen for at det krasjer med eksamen på en eller annen måte er for stor.. Dessverre. Kult at Alchemist stiller. Og da altså med Heady Topper, også? De fire (så vidt jeg vet) andre de har hadde også vært spennende å prøve. Tree House kommer ikke tilfeldigvis og, eller? Jo, den boksen hadde vært på litt av en ferd. Basically har svigers en venninne som er fra USA opprinnelig, og hun skulle få besøk av noe familie som skulle bistå med noe oppussingsarbeid blant annet. Så, som en takk for lån av verktøy osv., fikk de to bokser, og jeg var så heldig at jeg fikk den ene. Trodde ikke mine egne øyne da jeg så det. Nesten starstruck av en ølboks Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 På fredag flytter jeg, ender da opp 400m unna Hopyard på mathallen, det kan bli dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå