AndrèFronDrei Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke noe interessant i basis utvalget, men noe i bestillings Men, venter og ser hva dere anbefaler Founders KBS Blir dyrt dette Kjøpte du denne? Forsvant ganske raskt ser det ut til. Det ble dyrt. Endte opp med denne smørbrødlista 08:22 (ble kastet ut sånn ca 20 ganger) 3 x Founders KBS 3 x Rodenbach Alexander (nei, Dobious, tok ikke alle) 3 x Cervisiam Bad Mango 3 x Cervisiam Pisswasser 3 x Rodenbach Caractere Rouge 3 x Nøgne Ø Kriek of Telemark 2 x Nøgne Ø Dark Horizon 5 2 x Rodenbach Vintage 2014 I tilleg var det ganske mange forskjellige IPA'er og Pale Ale'er som endte opp i handlekurven på et magisk vis. Har enda tilgode å få mail på at noe av det bestillte ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Herlig! Kjøpte også 3x Telemark og 2x Dark Horizon. Samme med 3x Alexander. Ble sendt i dag Endret 16. januar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Er det sjans for at de får inn noen av disse nå i nærmeste fremtid? Hadde ikke mulighet på jobb, og mistet dermed ALLE jeg ville ha Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Er det sjans for at de får inn noen av disse nå i nærmeste fremtid? Hadde ikke mulighet på jobb, og mistet dermed ALLE jeg ville ha går det ikke an å ta en kjapp bestilling fra mobil på jobb? Ikke alle jobber det går i, selvsagt. Men de aller fleste arbeidsplasser tåler at man legger inn en bestilling på mobil... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ikke akkurat den dagen nei, møter fra morgen til kveld. Kunne nok fått tid om jeg hadde planlagt det godt nok, men tenkte det skulle holde til jeg kom hjem :/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Har spart masse penger i det siste da noe av det jeg var interessert i var utsolgt før jeg rakk å få ut fingern og jeg er den typen som enten kjøper alt eller ingenting Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Uff er ikke øl, men gikk glipp av Talisker 18.. Det er den beste whisky jeg har smakt uavhengig av alder... Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ble 4x Oscar Blues Ten Fidy her. Var så heldig å få smake på en boks som har stått siden 2012. En fantastisk utvikling på 4 år og en euforisk opplevelse. Jeg kommer ikke til å åpne noen av dem før det er gått minst 2 år. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dark Horizon 5 er på lager igjen nå i Bestillingsutvalget. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Mener å ha lest at Tom Young fra Nøgne Ø påstod at de ikke skulle gå tom med det første og at de antageligvis hadde DH5 til sommeren. Finner selvfølgelig ikke kilden nå... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 100+ Dark Horizon 5th Edition på Aker Brygge i dag. Smakte den på lanseringen 6. januar, og selv om den er høyst drikkemoden tåler den fint en tur i ølkjelleren. Tok med to flasker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Meget lekker boks ja! Fikk mine to i går, tenker jeg sparer dem en stund. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Da var jeg solgt, ja.. Litt stiv pris, i grunn, men hva kan man gjøre.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Hvor stor flaske kommer dark horizon 5 på ? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Plukket også med meg en Avery Pump[KY]n (2016) fra Aker Brygge. Fatlagret porter på 18,8 %, smaksatt med gresskar, muskat, kanel, og nellik. Store forhåpninger til denne. Hvor stor flaske kommer dark horizon 5 på ?0,5 liter Endret 19. januar 2017 av Solaris 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det kom noen kasser Rodenbach Alexander til Grünerløkka i dag, jeg fikk sikret meg noen flasker. De har også fått inn Kinn Svartekunst igjen uten at den har fått noe oppmerksomhet. Det er noe urettferdig, Svartekunst er et meget bra øl. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Trodde Dark Horizon var utsolgt overalt jeg, men bestilte den nå på nett. Og i følge varestatussaken deres var det mange pol i Oslo som fortsatt hadde den inne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Smakte to kjempegode øl igår.. Stigbergets Eko Pale ale og Stigbergets West Cost IPA... Disse var ferske og med kort holdbarhetsdato, sånn som det skal være på gode humlede øl. Ipan var sykt godt humlet med fersk fruktig smak.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Har det noe å si hvilken temperatur Øl lagres i? Er det f.eks best at de er lagret kaldt? Altså i kjøleskapet Drakk 2 øl i dag og begge var faktisk ganske god Death by Coconut, Irish Porter Ben&Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough Ale, første lyse øl jeg syntes var godt nok til at det vurderes kjøpt igjen Gjengangeren hos meg er at jeg hater kullsyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå