Abellen Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Noen som har en bra tropisk "IPA" oppskrift? Vurderer å gi denne ett forsøk:http://www.brewersfriend.com/homebrew/recipe/view/395276/jungel-mus Eller noen oppskrifter dere vil anbefale generelt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Prøvde noen Sierra Nevada øl i helgen, å må si meg meget fornøyd! Veldig gode. Høydepunktet var uten tvil denne: Latterlig god, må anskaffe mer snarest. Endret 2. januar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Prøvde NØ Two Captains og noe Mørkt IPA, begge var drikkanes, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe flere ganger Ikke noe glad i skum eller kullsyre Jeg vet det er litt tidlig, men jeg sitter her og nyter en NØ Special Holiday, "It's Delicious" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Nye varer på polet neste uke, fredag 13. Listen med varer kommer rundt tirsdag. Nøgne Ø sin Dark Horizon 5 skal være blant varene. Gleder meg til å se hvilke nyheter det blir! Endret 7. januar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Da er listen over de nye ølene som kommer på polet nå på fredag ute! https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/nye-produkter-jan-2017 Regner med det blir litt handel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Ikke noe interessant i basis utvalget, men noe i bestillings Men, venter og ser hva dere anbefaler Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Mangofeber Dipa er så sykt god, litt dyr men verdt en smak engang i blandt. Smakte en flaske i går. Nydelig... Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Billigere alternativer for Leffe blond? Evt noen oppskrifter på hvordan jeg brygger bedre selv? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ikke noe interessant i basis utvalget, men noe i bestillings Men, venter og ser hva dere anbefaler Kommer en del spennende som jeg ser frem til i BU: Rodebach Alexander (ENDELIG!), Founders KBS, Cervisiam Bad Mango & Pisswasser, Nøgne Ø Dark Horizon 5 & Kriek of Telemark og ikke minst Single Hop IIPA-serien til Mikkeller. Blir dyrt dette Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 To fra Kinn også: Kinn Kontinentet Tysk Indiaøl Kinn Svartekari Staut Porter + en brunost stout fra Wettre, knall! Må testes. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Spennende nyheter i dag, blir nok en tur til polet i dag eller i morgen gitt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Lagt inn noen bestillinger på nett nå, blir bra! Får vell jobbe litt nå Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvis man skal velge seg ut en fem-seks øl fra nyhetene, samme om det er bestillingsutvalget eller ikke, hva er de mest spennende, tenker folk? Uavhengig sjanger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvis man skal velge seg ut en fem-seks øl fra nyhetene, samme om det er bestillingsutvalget eller ikke, hva er de mest spennende, tenker folk? Uavhengig sjanger. Syns de som ølportalen har listet virker veldig interessante, http://olportalen.no/2017/01/12/olslipp-pa-vinmonopolet-13-januar/ 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) De må ha hatt lite av "Rodenbach Alexander", da den er utsolgt Evnt. så har AndrèFronDrei kjøpt opp alt Endret 13. januar 2017 av Dubious Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Æsj, hadde muligheten i stad.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Kjøpte 3 Rodenbach selv, glad jeg var raskt ute. + Begge fra Nøgne Ø, Kinn sine nye og Ægir sin Ylir juleøl. Sikkert mer også senere... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Jeg bestilte halv elleve og har ikke fått utsolgt-melding ennå.. Edit: Men der kom den.. Endret 13. januar 2017 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Ikke noe interessant i basis utvalget, men noe i bestillings Men, venter og ser hva dere anbefaler Founders KBS Blir dyrt dette Kjøpte du denne? Forsvant ganske raskt ser det ut til. Jeg bestilte halv elleve og har ikke fått utsolgt-melding ennå.. Edit: Men der kom den.. Synd :/ Heldigvis ikke fått noe mail om det selv, men så bestilte jeg rundt halv 9. Hentet forøvrig disse på posten i dag (Greit med gratis frakt) 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Idag skal det bli stas med Glazen øl fra Belgia, har en Tripel og en dubbel Wit... Endret 13. januar 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå