Onkel Kompost Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Sku ha vært bruksanvisning på hvordan åpne boksen... Eneste merket jeg har sett med den håpløse åpningsmekansimen Er det ikke bare å åpne dem da? Syns å huske at jeg har gjort det med det patentet deres. Det er forøvrig et meget interessant patent for folk som skal drikke ute i naturen. Trenger ikke ta med seg glass ut da boksen blir til et "glass" rent formmessig. Meget pjaktisk. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Trener alle dager utenom søndag, men jeg driver med noe som krever helt flat mage. Leddbåndene blir trøblete hvis man driver og spretter rundt med fleskete ølmage. Synd at jeg er glad i øl. Endret 24. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Tynn som en spiker jeg, men drikker kun øl i helgene da. + Går tur daglig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Fikk men en pakke med 4 forskjellige ølglass, fin fint. Søstera mi å typen hadde kjøpt en Alesmith IPA som del av pakken fra dem, passet jo veldig greit da den er på utsjekkingens listen min. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hehe fikk et stort ølkrus med ringebjellle på sånn at kona kan signaleres når jeg trenger påfyll. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Tre spesialøl i gave fra søster. Nøgne ø #100 barleyvine, 0,75 dubbel witbier 7℅ og oilsjerstens Trippel 0,75 8,5 ℅ Happy ? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg fikk en pall med sterkøl til jul. Nå er jeg i elendig form. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Jeg fikk en pall med sterkøl til jul. Nå er jeg i elendig form. Jeg får sitere Bellmann som også var glad i øl bla... N:o 44 FREDMANS EPISTEL Drick ej mera än du tål, Tänk på dina göromål, Endret 26. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Noen som har smakt Nøgne Ø Julequad? Syykt god. Må handle flere av den en av de enste dagene, kjøpte bare en. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Noen som har smakt Nøgne Ø Julequad? Syykt god. Må handle flere av den en av de enste dagene, kjøpte bare en. Jupp. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Prøvde ølglassene jeg fikk til jul i gårkveld, med NØ Julequad Stor forskjell fra å drikke fra flaska og fra glasset, den gikk fra å være bare ok til kjempegod Har vært på polet og kjøpt 8 stk NØ Special Holiday og 4 stk NØ Julequad Nesten så jeg vurderte å kjøpe flere, men det får holde for i år 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Ser ikke for meg å drikke slike øl fra flaske nei, herlig med ølglass. Tenker å handle noen flere av både Special Holiday og Julequad selv i morgen! Må ha noen IPA øl også, savner humle nå etter å stort sett ha drukket juleøl i det siste. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 tilogmed "Blonde" ble drikkanes i ølglass (siste jeg hadde), så nå kanskje jeg må prøve IPA også.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 NØ Julekveld... Smakte alt for mye lakris spørr du meg Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Juleøl tiden er over, med unntak av de virkelig gode av vanlig stil.. Jeg tok med meg Brewski Mangofeber Dipa, Omnipollo Nebuchadnezzar IIPA og Mohawk Whiteout imperial stout... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg får sitere Bellmann som også var glad i øl bla... N:o 44 FREDMANS EPISTEL Drick ej mera än du tål, Tänk på dina göromål, Er jo Jul da!?! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Jeg får sitere Bellmann som også var glad i øl bla... N:o 44 FREDMANS EPISTEL Drick ej mera än du tål, Tänk på dina göromål, Er jo Jul da!?! Movitz helt allena, spiller mer på det å ikke drikke for mye når man sjekker damer, fordi man kanskje... skal noe annet etterpå også.... Endret 27. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Movitz helt allena, spiller mer på det å ikke drikke for mye når man sjekker damer, fordi man kanskje... skal noe annet etterpå også....Skjerp deg!!! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) tilogmed "Blonde" ble drikkanes i ølglass (siste jeg hadde), så nå kanskje jeg må prøve IPA også.. Å drikke spesialøl fra flaske er absolutt Haram, dersom du ikke har ølglass så bruk andre glass. Du får jo ikke oppleve skummet engang i flaska.... Du får ikke luktet på ølet.. Det er bare to tingene med glass som er veldig viktig for å oppleve øl. På ØoB i Sverige/Nordby, på IKEA i Norge, og kanskje på Clas? Vet de har hatt før, og å Europris... Har de veldig rimelige glass.. Edit.. Ja nå hadde jo du fått deg glass da, men da vet andre om hvor man kan finne rimelige ølglass. Endret 28. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Ble noen flere Julequad å Special Holiday på meg i dag. Tok også med den siste Tomasmesse flasken dem hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå