Gå til innhold

Den store øl-tråden

Anbefalte innlegg

Sku ha vært bruksanvisning på hvordan åpne boksen...

Eneste merket jeg har sett med den håpløse åpningsmekansimen

Er det ikke bare å åpne dem da? Syns å huske at jeg har gjort det med det patentet deres. Det er forøvrig et meget interessant patent for folk som skal drikke ute i naturen. Trenger ikke ta med seg glass ut da boksen blir til et "glass" rent formmessig. Meget pjaktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde ølglassene jeg fikk til jul i gårkveld, med NØ Julequad

Stor forskjell fra å drikke fra flaska og fra glasset, den gikk fra å være bare ok til kjempegod

Har vært på polet og kjøpt 8 stk NØ Special Holiday og 4 stk NØ Julequad

Nesten så jeg vurderte å kjøpe flere, men det får holde for i år

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får sitere Bellmann som også var glad i øl bla...

N:o 44 FREDMANS EPISTEL

Drick ej mera än du tål,

Tänk på dina göromål,

Er jo Jul da!?! :)

Movitz helt allena, spiller mer på det å ikke drikke for mye når man sjekker damer, fordi man kanskje... skal noe annet etterpå også....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

tilogmed "Blonde" ble drikkanes i ølglass (siste jeg hadde), så nå kanskje jeg må prøve IPA også..

Å drikke spesialøl fra flaske er absolutt Haram, dersom du ikke har ølglass så bruk andre glass.

Du får jo ikke oppleve skummet engang i flaska.... Du får ikke luktet på ølet.. Det er bare to tingene med glass som er veldig viktig for å oppleve øl.

På ØoB i Sverige/Nordby, på IKEA i Norge, og kanskje på Clas? Vet de har hatt før, og å Europris... Har de veldig rimelige glass..

Edit..

Ja nå hadde jo du fått deg glass da, men da vet andre om hvor man kan finne rimelige ølglass.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...