Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mobber bestandig trøndere med at Dahls er for søt, men legger til at Lysholmer er dugandes. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "og hva mener dere i maniskforbund for snurte" Hansa Fatøl. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "Nei vi er kjempefornøyde vi..!" Dahls smaker kjempegoooodt. Nammis Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "er det noe i det hele tatt dere for manisk snurte er misfornøyde med?" Hansa er vel elsket over hele det ganske land? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hansa pilsner er som regel a safe bet, og bare 19,9. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) ^Enig. Folk som sier de kjøper Tuborg pga. prisen bør vel egentlig bare krype til korset og si at de egentlig ikke liker ordentlig øl Endret 24. januar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøpte begge disse på polet i dag, to stykk Innis & Gunn, en Schlenkerla Smokebeer av mørk type og en Schlenkerla Smokebeer av lys type brygget på hvete (Den lyse typen har jeg ikke smakt, så er veldig spent på smaken på denne) Med andre ord: Det blir en fin lørdag Hva er så dommen? Jeg handlet på polet på lørdag jeg, her er det jeg kom ut med. 1 Schlenkerla Rauchbier Märzen 1 Schlenkerla Rauchbier Weizen 1 Westmalle Dubbel 1 Maredsous Abbaye-Abdij Trippel 10 1 Rochefort 10 1 Einbecker bock dunkel 1 Kvernknurr 1 G. Menabrea e Figli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg var veldig fornøyd med Rochefort 10, så denne vil absolutt bli kjøpt igjen. Midtfyhns DIPA var også veldig god, så en skal ikke se bort fra at denne også vil bli kjøpt inn igjen. Angående Schlenkerla Rauchbier Weizen så var den så absolutt god, men må si jeg liker Märzen bedre. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Smakte Frydenlund i dag, meget godt. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Krise! Ølglassene mine har blitt vasket i oppvaskemaskinen med skitne melkeglass og middagstallerkner! Er det ingen måte å redde de på? Finnes det midler som løser opp alt fettet fra porene på glassene? Har veldig fin samling av ølglass, så de må reddes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For å brine litt liv i denne tråden må det nevnes at Millers må være det mest smakløse ølet jeg har smakt. Det smaker nesten ingenting. Jeg har lenge trodd at amerikansk Budweiser var det nærmeste en kom vann, men der tok jeg skammelig feil. Anbefales absolutt ikke, med mindre en liker vann med en svak øl-smak. Lenke til kommentar
JAPF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Frydenlund Pussig at det er etternavnet mitt også Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes et par Miller er skikkelig party stemning på flaske. Da snakker jeg om den kule flaska med twist off top som man kan åpne med hendene, akkurat som på fil og serier. Et par som drikkes rolig før jeg bynner med den skikkelige drikkinga. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes et par Miller er skikkelig party stemning på flaske. Da snakker jeg om den kule flaska med twist off top som man kan åpne med hendene, akkurat som på fil og serier. Et par som drikkes rolig før jeg bynner med den skikkelige drikkinga. Er ikke kul flaske, men tidenes mest feminine flaske. Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hansa fatøl is nice Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Grans Bare Øl er jo både godt og billig. Men likevel, Ringnes Bayersk Lager blir slått av få her i gården. Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 For lørdagskosen har jeg Innis & Gunn og Upper Ten whisky, begge skottske, naturligvis! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 For lørdagskosen har jeg Innis & Gunn og Upper Ten whisky, begge skottske, naturligvis! :!: Innis & Gunn er et fantastisk øl, nydelig smak. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 1. Newcastle Brown ale 2. Budweiser 3. Carlsberg Sorte guld 4. Sarajevsko 5. Bishops Finger 6. Hobgoblin og et par tyske som jeg ikke vet navnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå