the_last_nick_left Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Jeg drakk også Scorcher i går, helt grei, men Underall-serien til Mikkeller og To Øl er bedre, de er mine butikkøl-favoritter for tiden. Endret 20. september 2015 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg drakk en suröl idag. Den satt lenge i ettersmaken gitt. Dugges Tropical Thunder het den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Surøl er meget sært. Noen av de får ølsortene jeg ikke har noe særlig sansen for. Det kan fungerer til mat da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Vil heller anbefale å starte med feks. Rodenbach "Grand Cru" eller Duchesse De Bourgogne om man har lyst til å tre inn i surølets verden. Etter min mening finnes det veldig få nordiske øl som klarer seg bra innenfor denne sjangeren. Haandbryggeriet og Brekeriet er vel kanskje de bryggeriene som har kommet nærmest. Ellers har jo selvsagt Mikkeller endel bra, men de ølene er jo laget og brygget av belgiere så å kalle det nordisk blir feil. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Haandbakk er tingen! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jepp, Haandbakk, Sur Megge, Cuvée variantene og ikke minst Haandbic er fine saker fra HB Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Vil også slå et slag for Haandbakk. Den er svært god på flaske, og enda mye bedre fra kran. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 øl fra Svalbardhttp://olportalen.no/2015/10/11/nytt-bryggeri-svalbard-bryggeri/ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Vil også slå et slag for Haandbakk. Den er svært god på flaske, og enda mye bedre fra kran. En av mine favoritter. Ser ikke noen grunn til at den skal være bedre fra flaske, men den er best når den har fått noe tid på seg. Smakte forskjellige batcher fra fat på torsdag og den eldste var utvilsomt den beste. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvilken dagligvare-øl liker dere best? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvilken dagligvare-øl liker dere best? Hansa Pilsner. Lett, pittelitt syrlig, god pris og veldig lett å oppdrive. Når det kommer til andre ,<4.7 ABV øl som ikke nødvendigvis er å oppdrive på RIM... COOP Prix, så slår jeg noen slag for Rosa Kinn, Lervig Lucky Jack, Nøgne Ø Strandhogg, Austmann Utpå, Founders All Day IPA og Westvleteren 12. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Sist jeg sjekka var Westvleteren 12 en 10%+ øl. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvilken dagligvare-øl liker dere best? Min favoritt fra den lokale sjappa er:White Dog fra Lervig Aktiebryggeri, en god hveteøl til hverdager. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Sist jeg sjekka var Westvleteren 12 en 10%+ øl. Ikke når du blander 40/60 med Pepsi Max Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har det skjedd noe med Haandbryggeriet Odin's Tipple? Har ikke sett den på lager på evigheter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Har det skjedd noe med Haandbryggeriet Odin's Tipple? Har ikke sett den på lager på evigheter Ble flasket en batch for noen uker tilbake. Usikker på når den er å se i hyllene, dessverre, men regner med at det ikke blir lenge til. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Har det skjedd noe med Haandbryggeriet Odin's Tipple? Har ikke sett den på lager på evigheter Den døde sammen med det nye bryggeriet Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Vel, den er snart i hyllene i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå