weebl Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Var innom åpning av Trondheims nyeste brewpub i går, taps anbefales på det aller sterkeste! 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Tipper det var masse Austmann der... Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 http://olportalen.no/2015/04/20/hoyre-billigere-ol/ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 http://olportalen.no/2015/04/20/hoyre-billigere-ol/ Få ting hadde gledet meg like mye. Det drives en helt latterlig alkoholpolitikk i dette landet, og den må vi til livs. Det er ikke gjort over natten, men det er en jobb som må gjøres. Se sørover for inspirasjon. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 http://e24.no/makro-og-politikk/hoeyre-krav-om-billigere-oel/23438270 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen som har prövd Innis & Gunns Bourbon oak dark ale? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen som har prövd Innis & Gunns Bourbon oak dark ale? Ja, søtt og vanilje. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen som har prövd Innis & Gunns Bourbon oak dark ale? Ja, søtt og vanilje. Likte du den? Jeg liker Innis ikke minst pga den gode prisen men original, og Rum er veldig gode synes jeg, samt IPAn selv om den er mer i stil som originalen og ikke så humlet... Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen som har prövd Innis & Gunns Bourbon oak dark ale? Ja, søtt og vanilje. Likte du den? Jeg liker Innis ikke minst pga den gode prisen men original, og Rum er veldig gode synes jeg, samt IPAn selv om den er mer i stil som originalen og ikke så humlet... Har ikke funnet en I&G jeg liker ennå? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Noen som har prövd Innis & Gunns Bourbon oak dark ale? Ja, søtt og vanilje. Likte du den? Jeg liker Innis ikke minst pga den gode prisen men original, og Rum er veldig gode synes jeg, samt IPAn selv om den er mer i stil som originalen og ikke så humlet... Har ikke funnet en I&G jeg liker ennå? Ok. det jeg mener er at jeg synes det er godt øl til prisen, og morsomt at det er fatlagret som man merker på smak. Enig at enkelte av typene deres er for lite ingredienser i, samtidig så er det veldig lettdrikkelig øl. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Innis Bourbon var ikke en höydare men lettdrikkelig, Omnipollo, Electric Nurse var sef noen klasser bedre men dyrere... God kveld, alle smerter i kroppen forsvant etter noen öl..... Tok en grönnsaksdrikk på styrten også for å väre litt sunn. Endret 8. mai 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Koser meg med en Helsingborgs Kaffestout nå. Nammenam! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Kinn Sommarøl. En særdeles vellykket American Pale Ale. Innertier. Velbalansert 2 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Lindheim Nacho Libre. En av de bedre IPA'ene fra dette land. Ikke rart de skal ha tap-take-over hos Mikkeller senere denne måneden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Smakte noe fra Cap great white hype IPA, i Sandefjords pol. Den smakte en blanding av Wit og IPA og minnet veldig om India Saison fra Nøgnes samarbeidsøl med Australsk bryggeri om jeg husker korrekt. Var godt. Sandefjord hadde godt utvalg men var mye med dårlig dato som jeg styrte unna. God 17.Mai Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 (endret) Litt selvskryt. Har begynt å blogge på ny plattform (i tillegg til Ølportalen) http://mysam.blogg.no/ (eller Nettavisen --> NAbloggerne --> Nyheter) Endret 17. mai 2015 av StoreMyen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Vel vel ikke mer Nögne å få på båten. Ble istedenfor en Ipa fra Austman og en trippel Ipa fra Hornbeer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Vel vel ikke mer Nögne å få på båten. Ble istedenfor en Ipa fra Austman og en trippel Ipa fra Hornbeer. Hva har Color Line nå? (regner med det er den båten?) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Vel vel ikke mer Nögne å få på båten. Ble istedenfor en Ipa fra Austman og en trippel Ipa fra Hornbeer. Hva har Color Line nå? (regner med det er den båten?) Jeg var på Sandefjord - Strømstad for en ukes tid siden, med store planer om å kjøpe en del Nøgne slik jeg pleier, samt litt heineken til 5-6 kroner boksen.. Nøgne hadde de tydeligvis sluttet med. Ipa´en fra Austmann var de også utsolgt for. Ble i stedet Miss Saison fra Austmann, samt Kirsebær og sjokoladeporter, også fra Austmann. Og trippel Ipa´en fra Hornbeer. Ikke dum i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Vel vel ikke mer Nögne å få på båten. Ble istedenfor en Ipa fra Austman og en trippel Ipa fra Hornbeer. Hva har Color Line nå? (regner med det er den båten?) Danske öl fra Hornbeer og Austman öl blandt annet, Samt en öl fra Skagen i Danmark samt billige halvlitere med Aas? Ipa og Pale ale i butikkstyrke... Var knallbillig med Aas IPA i firepacker, men jeg tror jeg ikke har hört så mye bra om Aas IPA, Hadde det värt Hansa IPA så hadde jeg tatt med en pakke. Danske Hornbeer har jeg vel hört mye bra om men ukjent for meg, og Austman har jeg hört rykter om også. Danskene er litt dyrere i pris en det hyggelige 35kr Ipaen fra Nögne. Dansk öl ligger prismessig närt norsk pris og koster ofte over 50kr halvliteren. Svenskene har billigst öl, men Norge og Danmark respektive särlig Nögne og Mikeller har litt bedre kvalitet på toppölene.... Jeg kjörte Fjordline til Sandefjord for å feire 17.Mai i Norge, og de hadde fjernet alt spesialöl de hadde. Det spesialölet de hadde var ikke spesielt bra men til hyggelig pris og butikkstyrke, Jeg kjörte Color Line hjem igjen men var litt skuffet for at de hadde fjernet Nögne. Men spennende med Hornbeer og Austman.... Endret 21. mai 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå