boffeeen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Var i England i helga, og da ble det så klart tur på pub Der hadde de noe som het Foster's, det ølet var kjempegodt syns jeg Etter hva jeg har hørt, er det Englands svar på Tuborg (Billig og lett å drikke) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hehe, Corona servert fra glass vil jeg kalle fullstendig bortkastet energi og oppvask. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Denne er rimelig god. also Endret 11. januar 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Var i England i helga, og da ble det så klart tur på pub Der hadde de noe som het Foster's, det ølet var kjempegodt syns jeg Etter hva jeg har hørt, er det Englands svar på Tuborg (Billig og lett å drikke) Foster's er en australsk lager. Lite spennende, helt ok. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 To tråder om samme emne er blitt flettet sammen. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
audiox Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke hvordan folk liker øl. Jeg synes det smaker helt jævlig for å være ærlig :S Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt. Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke hvorfor du poster i denne tråden om du ikke liker øl. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Han spør jo også om tips til øl-typer som kan gjøre det lettere å lære seg og like det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Liker Heineken godt jeg. Lyst og godt. Tuborg og Carlsberg går også an. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke hvordan folk liker øl.Jeg synes det smaker helt jævlig for å være ærlig :S Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt. Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig. Alle liker ikke øl. Noen liker det tidlig, andre venner seg til smaken etter en stund. Tuborg er en slager blant nybegynnere, som er lett drikkelig. Heineken er et litt dyrere øl som med sin lyse lette smak passer for nybegynnere. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke hvordan folk liker øl.Jeg synes det smaker helt jævlig for å være ærlig :S Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt. Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig. budweiser og budweiser light er det mildeste du kan få av øl syns nå jeg. man vender seg til smaken etterhvert og vil lære seg å kunne like smaken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 A: Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt.B: Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig. A: Ikke så rart når det eneste du har smakt er Hansa. Hansas julebrygg og juleøl smaker bra, resten smaker stort sett dynge. B: Jeg ville gått for Carlings hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hmmm, jeg sitter og prøvesmaker Carlings akkurat nå. What are the odds? Ikke mye å skryte av riktignok. Savner Smithwicks Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 I hear you. Var i Dublin for en måneds tid siden. Smithwicks og Guinness, mest Smithwicks! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 CB(lokale ølet ftw), Tuborg, Heineken og et øl som heter karlovaco(tror jeg). Det er kroatisk og jeg synes det smaker usansynlig godt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tenkte å prøve Kilkenny i morgen. Hvordan er den. Er veldig glad i Guinness, er det noe av det samme? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det synes ikke jeg. Liker Gunnes veldig, men Kilkenny er det ikke ofte jeg kjøper. Tester en gang i blandt for å se om jeg liker det bedre. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tuborg mest på grunn av prisen er jeg i tromsø er d isbjørn d går i som er enda billigere Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I dag gikk jeg for Aass Fatøl. Helt klart topp-5 allround-øl i Norge. Litt sommer i det også. Gleder meg til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå