Gå til innhold

Den store øl-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var i England i helga, og da ble det så klart tur på pub :)

Der hadde de noe som het Foster's, det ølet var kjempegodt syns jeg ;)

Etter hva jeg har hørt, er det Englands svar på Tuborg (Billig og lett å drikke)

Foster's er en australsk lager. Lite spennende, helt ok.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk liker øl.

Jeg synes det smaker helt jævlig for å være ærlig :S

Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt.

Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? :p Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig.

Lenke til kommentar

Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt.

Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? :p Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig.

Alle liker ikke øl. Noen liker det tidlig, andre venner seg til smaken etter en stund. Tuborg er en slager blant nybegynnere, som er lett drikkelig. Heineken er et litt dyrere øl som med sin lyse lette smak passer for nybegynnere.

Lenke til kommentar

budweiser og budweiser light er det mildeste du kan få av øl syns nå jeg. man vender seg til smaken etterhvert og vil lære seg å kunne like smaken.

Lenke til kommentar
A: Det er jo vanlig å like øl, så skjønner ikke hvorfor jeg synes det smaker så dritt.

B: Eneste jeg har smakt nå da er Hansa. Forslag til noen typer som er bedre til å begynne med? :p Ettersmaken på hansa øl er så forferdelig.

A: Ikke så rart når det eneste du har smakt er Hansa. Hansas julebrygg og juleøl smaker bra, resten smaker stort sett dynge.

B: Jeg ville gått for Carlings hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...