robertaksland Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Vil tro Haandbryggeriet Pale Ale i butikkstyrke går knallfint til lutefisk. Den er flaskemodnet og ufiltrert og passer utmerket når man trenger den gode humlebitterheten uten at den dominerer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Systemet har rådet meg til hveteøl og eller belgisk til fisk, og det passer knall. Feks hveteøl, Wit eller blonde ell Saison. Favoritten min ville nok vært en fyldig og fruktig Wit. Nøgnes butikkøl er den beste jeg har smakt, men finnes sikkert bedre.. Endret 27. september 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Lørdagsgodt, en meget kompleks stout med smak av kaffe, vanilje og mørk sjokolade, komplementeres av en ganske kraftig brennevinssmak som sikkert har like mye å gjøre med at den var lagra på burboun fat som det at den er 15%abv Lenke til kommentar
Libertyan Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Drikker veldig lite egentlig, men går gjerne i Corona Extra når jeg først drikker. Hender jeg tar en inntil middagen eller noe Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Bare å finne frem soveposen.. Endret 2. oktober 2014 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Bare å finne frem soveposen.. Sukk, kunne det ikke blitt sluppet noen dager senere!? 9. passer særdeles dårlig. Blir nok en tur ned til Vika 10. okt tho for å se om de har noe snadder igjen. EDIT: 11 000 Endret 3. oktober 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Bare å finne frem soveposen.. Sukk, kunne det ikke blitt sluppet noen dager senere!? 9. passer særdeles dårlig. Blir nok en tur ned til Vika 10. okt tho for å se om de har noe snadder igjen. EDIT: 11 000 En del snadder er det nok igjen, både på Vika, Walken og andre steder. 9 okt. er det Corwbar som er stedet i Oslo (http://olportalen.no/2014/09/24/regnbuen-pa-crowbar/) (til og med jeg er der) Når det gjelder slippet kan jeg love at Ølportalen kommer med litt hjelp til hva en bør plukke med seg. Nedsiden her er selvsagt at det best da forsvinner enda raskere. Endret 4. oktober 2014 av StoreMyen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg var på crowbar den dagen det egentlig skulle være, glemte selvfølgelig å sjekke ølportalen før jeg tok turen ned til tom bar og null øl. Dårlig stemning. 9. Oktober passer i utgangspunktet utrolig dårlig, men vurderer en kjapp tur innom rett over 3 for å få prøvd et par av de. Lenke til kommentar
nosgis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet hvor jeg finner siste nytt om hvilke bryggerier som deltar på What's Brewing ølfestivalen i Stavanger? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet hvor jeg finner siste nytt om hvilke bryggerier som deltar på What's Brewing ølfestivalen i Stavanger? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ganske groteske skrivefeil i den lista! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er tatt fra en engelsk blogg som blogget om festivalen, så mulig derfor det er litt gebrokkent Uansett meget sterk line-up. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Overrasker meg litt at det er flere utenlandske bryggerier som er med på det enn på Bergen Ølfestival. Er det større område/flere som kommer eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror kun det er de bryggeriene som er nevnt der som kommer. Jeg vet ikke hvor stort område Bergen Ølfestival har, men What´s Brewing blir holdt inne i Tou Scene (der Tou ble brygget en gang i tiden). Det er nok Mike Murphy som er hovedgrunnen til at de klarer å få med en del av de utelandske bryggeriene. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Overrasker meg litt at det er flere utenlandske bryggerier som er med på det enn på Bergen Ølfestival. Er det større område/flere som kommer eller? Bergen Ølfestival er kun åpen for norske bryggerier da den er et utspring fra lokalmatfestivalen som arrangeres samtidig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 AHA! Da fikk jeg også en klarhet i det. Takker så meget. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Anbefaler denne facebooksiden om dere vil følge med på hva som kommer på What's Brewing. https://www.facebook.com/FollowersofWhatsBrewing?fref=ts I tillegg kommer selvsagt line-upen på Ølportalen når vi er litt tettere på. Når det gjelder BØ og område er dette igjen for lite. Vi får se hva som skjer neste år, men det er ikke gitt at det blir flytting. Det er viktig for festivalen å være på et sentralt sted.(Koengen er opptatt gjeldende helg.) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg var på crowbar den dagen det egentlig skulle være, glemte selvfølgelig å sjekke ølportalen før jeg tok turen ned til tom bar og null øl. Dårlig stemning. 9. Oktober passer i utgangspunktet utrolig dårlig, men vurderer en kjapp tur innom rett over 3 for å få prøvd et par av de. Om det er noen trøst passer det ikke meg spesielt bra heller. Drar hjem (Bergen) fra Oslo med kun håndbagasje fredag formiddag etter en liten tur på Crowbar for å sjekke ut Rainbow Challenge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Vet du noe om hvordan opplegget blir? Kan man f.eks få et smaksglass av alle 7? Har eksamen på fredagen, så får kun smakt litt. Gratulerer med nominasjonen til årets ølhund forresten. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Vet du noe om hvordan opplegget blir? Kan man f.eks få et smaksglass av alle 7? Har eksamen på fredagen, så får kun smakt litt. Gratulerer med nominasjonen til årets ølhund forresten. Det har jeg ikke oversikt over, men siden dette er en vanlig pub vil jeg tippe det blir vanlige store og små glass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå