boniem Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Drikker bare, men når jeg skal kose meg drikker jeg hansa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Vice: Skal være på utkikk! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Vice: Skal være på utkikk! Ble litt for mye fristet så jeg tok like så godt en flaske nå. Og må nok si at den ligger et stykke under Jura. Den virker mer "rå" og "alkoholpreget" enn det Jura gjorde. Jura var kjemperund og fin i smaken mens denne er mer skarp. Mulig "Heaven Hill" blir bedre med litt lagring, men pr. idag tror jeg nesten jeg bare plasserer den et hakk over Paradox Grain. Men smak den gjerne og post din opplevelse av denne Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Will do når jeg somler meg til heimen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja Platinum er en meget mørk pils, koster det samme som Hansa IPA og derfor tar jeg heller med noen Hansa. Ellers synes jeg Frydenlund er bedre mtp pris og kvalitet iforhold til Platinum, men er også glad i Platinum. Hmm. På den lokale ICAen jeg har vært innom koster Ringnes Platinum 27 kr mener jeg, Hansa IPa koster 34 kr. Det er i alle fall det jeg synes å huske. Får stikke innom og kikke en dag. Jeg snakker om Kiwi, tror de har ca like priser på Hansa og Ringnes Platinum der... Ca 30kr boksen, mulig IPAn er litt dyrere uten at jeg husker. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Dette må være noe av det dummeste produktet jeg noen gang har sett til salgs. Måtte dette konseptet komme til en bar nær meg, så har jeg noe å glise av når noen bestiller noe et glass med hva nå i all verden dette er: 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg snakker om Kiwi, tror de har ca like priser på Hansa og Ringnes Platinum der... Ca 30kr boksen, mulig IPAn er litt dyrere uten at jeg husker. Åh ja. Det er godt mulig. Da skjønner jeg jo godt valget ditt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Det er ökonomisk og lettvindt, ikke alle som har råd til å betale 100kr halvliteren, eller gidder å bruke penger på det. Nå som jeg bor i Sverige, så er det sjelden jeg kjöper polöl i Norge, selvom jeg fortsatt synes norsk ale er best, så har verden rundt mye å by på også. Nå har Color line begynt med Nögne Ö, til gode priser. 35 kr halvliteren er ikke så gale, så IPA, Saison, og Pale Ale. Av disse synes jeg IPA og Saison er best, men tok med to IPA. Fjordline har også litt ymse spesialöl, men veldig anonymt preg iforhold til Nögne, og for meg et ukjent merke. Men det var veldig billig for en sixpack pale ale og smakte feks bedre enn Aas Pale ale, eller andre boksepaleale fra norske butikker. Endret 3. august 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Fikk prøvd meg på en austmann Ekofisk på tap takeover på diskoteket i Trondheim under Helgas ølfestival, nok en stout det virker som har godt av litt lengre lagring da den var veldig skarp i kantene enda. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mike Murphy åpner ølpub i Stavanger! Fantastisk. Gleder meg til juleferie allerede nå!Mer info: http://olportalen.no/2014/08/05/mike-murphy-apner-bar-stavanger/ Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 havnelageret i fredrikstad har 20 öl på fat og 30 tappekraner og masse faskeöl..lhttp://www.havnelageret.no/ 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 havnelageret i fredrikstad har 20 öl på fat og 30 tappekraner og masse faskeöl..lhttp://www.havnelageret.no/ Var der på EGO bryggeriet sin lansering for et par uker siden. Bra sted. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Prøvde du alle fra EGO? Prøvde selv en "A Damn Fine Coffee IPA" den kvelden. Det var litt av en opplevelse. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Smakte alle ja. "Damn Fine" ble for kaffedominerende for min smak. Ikke noen "hurraøl" for min del men de har potensialet. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Denne anbefales. Meget bra! http://www.ratebeer.com/beer/hornbeer-viking-chili-stout-megagrisk/199336/ Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hveteøl og årets første fårikål, blir en liten ipa også... 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 *snip* :--) Skal prøves. Satt meg ned med min andre Black Magic Woman nå. Anbefales. Denne nytes med True Detective S01E08. Blir bra. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Black Magic Woman er meget bra! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Skal til Midt-Sverige i noen dager, er det noe svenske brygg jeg burde sjekke ut? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skal til Midt-Sverige i noen dager, er det noe svenske brygg jeg burde sjekke ut? Electric Nurse, Napa Smith, Yeti Divine synes jeg er gode, Twisted thistle IPA er veldig god for den lave prisen. Synes den minner litt om Brewdog Punk IPA. Slottskellarens bryggeri og Mohawk bryggeri pleier også å ha veldig mye bra, dette er svenske bryggerier jeg aldri har blitt skuffet av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå