Nostalgisk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Corona og Bud er jo billigøl! Ta en titt på Midtfyns DIPA til den nette sum av 99 kroner, eller en Nøgne Ø - Dark Horizon som i siste batch kostet 189 hvis jeg ikke husker feil. Ja, det er halvlitre, ikke en kasse. Red.: Rettet prisen på NØ. da bør den ølen ha en vidunderlig smak...........heHeHeHe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Med tanke på at NØ - DH er 17,5(eller er det 17,6)% så tror jeg mye godt du kan takke den norske alkoholpolitikken for prisen. Midtfyns DIPA er vel 9,noe% også. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Med tanke på at NØ - DH er 17,5(eller er det 17,6)% så tror jeg mye godt du kan takke den norske alkoholpolitikken for prisen. Avgifter er trossalt ikke så galt, pengene kommer jo befolkningen til gode uansett (om alkohol også gjør det kan fint diskuteres). Forressten, vet ikke hvorfor, men uansett hva jeg drikker faller jeg tilbake på Tuborg (som også var inngangbilletten min til ølverdenen). Jeg liker Heineken, Grans Premium går (smak kontra pris) osv, men klarer ikke drikke dem hver helg, Tuborg derimot. Jaja, skål! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Med tanke på at NØ - DH er 17,5(eller er det 17,6)% så tror jeg mye godt du kan takke den norske alkoholpolitikken for prisen. Avgifter er trossalt ikke så galt, pengene kommer jo befolkningen til gode uansett (om alkohol også gjør det kan fint diskuteres). Dette er selvsagt bare tull. Du må slutte å sluke slik propaganda rått. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Anbefaler dere og kjøpe Staropramen øl hvis dere er på ferie i Tsjekkia eller bulgaria eller noen av nabolandene der:) Fantastisk øl(= Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 HanssA: Hvilken en av dem da? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Med tanke på at NØ - DH er 17,5(eller er det 17,6)% så tror jeg mye godt du kan takke den norske alkoholpolitikken for prisen. Avgifter er trossalt ikke så galt, pengene kommer jo befolkningen til gode uansett (om alkohol også gjør det kan fint diskuteres). Dette er selvsagt bare tull. Du må slutte å sluke slik propaganda rått. Hvis pengene vi gir inn til staten ikke går til å finansiere vår velferdsstat, hva går dem da til? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Finansiere utdanning til kriminelle f.eks. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Synes Newcastle Brown Ale er veldig god, men det er få plasser de selger den + den er veldig dyr. Eneste plassen jeg har kommet over den er Rimi til 31,90 per stk (0,5 boks). Lenke til kommentar
MPC Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dra til england for å kjøpe den xD Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg kan ikke si at jeg har smakt så mange forskjellige typer øl, og ingen "eksotiske" merker. Men av "vanlige" merker liker jeg godt Tuborg, Budweiser, Corona og Desperado (finnes vel ikke i Norge). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Undergjærede øl er min favoritt, så langt i livet. Newcastle Brown, Guiness, Murphys o.l. og er som regel det jeg drikker dersom jeg tar meg et par øl hjemme. Av pils drikker jeg som regel Ringes, fin og akuratt bitter nok, og meget billig. Urquell er også god, men jeg befinner meg i den alderen der mesteparten av drikkinga foregår på fest, så blir mest Ringes. Er ellers lite glad i øl som Bud, Corona osv. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny helg, ny øl. Denne gangen: Amstel Nederlandsk øl, veldig lys og mild på smak. Tøff flaske Falt i smak denne ja. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøvde Erdinger Dunkel på byn i helgen. Nam nam. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Dunkel er nydelig den, du burde prøve Pikantus hvis de har den på nærmeste pub - der er virkelig verd sine kroner. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Må prøve Pikantus også, får spørre neste gang. Ellers så ser jeg at Vinmonopolet har mange forskjellige versjoner av Erdinger. Prøvde også Erdinger Weissbier i helgen, lys god øl. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Må prøve Pikantus også, får spørre neste gang. Ellers så ser jeg at Vinmonopolet har mange forskjellige versjoner av Erdinger. Prøvde også Erdinger Weissbier i helgen, lys god øl. Prøvde den forrige helg, lys og god ja. Veldig grumsete, men det er jo pga. måten den er laget på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg liker ikke øl Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er ikke denne tråden noe for deg, desverre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, det er den ikke, men (!), noen tips til en øl som er lett å tilpasse seg? Er nesten et must når du er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå